Visas preces
Aizvērt izvēlni
e-veikalsCovid-19
×
Visas kategorijas

 

Kavējas piegāde?

 

Veicot pasūtījumu Tet e-veikalā, norādītais piegādes laiks ir aptuvens. Sakarā ar ārkārtējo situāciju valstī, preču izsniegšana un piegāde var kavēties.

 

Tet veikali

 

- Darba laiks
Tet veikali ir atvērti un strādā drošajā jeb Zaļajā zonā. Klientiem ir iespēja iegādāties visu preču kategoriju piedāvājumu. Aicinām pievērst uzmanību darba laika izmaiņām.

 

- Zaļā zona
Paužot atbalstu cīņā pret Covid-19, Tet veikalos nodrošinām Zaļo zonu. Lai apmeklētu veikalus un saņemtu pasūtījumus, aicinām pie ieejas uzrādīt derīgu Covid-19 sertifikātu un personas apliecinošu dokumentu – pasi vai ID karti. 

 

- E-veikala pasūtījumu saņemšana Tet veikalā
Pasūtījumus ir iespējams saņemt arī Tet veikalā. Ievērojot MK rīkojuma grozījumus „Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”, no 21.10.2021. preču izsniegšana tiek organizēta ārpus tirdzniecības telpām. Aicinām klientus doties uz Tet veikalu un veikala konsultants norādīs kur un kā tiks izsniegta prece. Atceries, ka veikala konsultants lūgs uzrādīt derīgu Covid-19 sertifikātu un personas apliecinošu dokumentu – pasi vai ID karti.

Biežāk uzdotie jautājumi

 

iPhone 13
Vai iPhone13 ir pieejams veikalā? 
Ja pie e-veikalā atlasītas preces redzi norādi “Pieejams tikai e-veikalā”, tas nozīmē, ka konkrētais modelis dotajā brīdī veikalā uz vietas nav. Savukārt, tiem modeļiem, kuri ir veikalos, klāt atradīsi veikalu karti ar detalizētu informāciju par aktuālo veikalu darba laiku.


Kad es saņemšu iPhone 13, ja tagad veicu pasūtījumu?
E-veikalā norādītie pasūtījumu saņemšanas laiki ir provizoriski. Covid-19 pandēmijas ietekmē ir radies globāls komponenšu deficīts, kas skar tās nozares, kur ražošanā tiek izmantotas mikroshēmas, tāpēc šobrīd iPhone 13 piegāde un izsniegšana var kavēties. Lai noskaidrotu sava pasūtījuma statusu, dodies uz sadaļu “
Pasūtījuma statuss”.

Kad es saņemšu savu pasūtījumu? 
Veicot pasūtījumu e-veikalā, piegādes detaļu sadaļā ir norādīti aptuvenie saņemšanas laiki, atkarībā no piegādes veida. Sakarā ar ārkārtējo situāciju valstī, preču izsniegšana un piegāde var kavēties. Lai noskaidrotu sava pasūtījuma statusu, dodies uz sadaļu “
Pasūtījuma statuss”.
Garantija
Kur var nodot preci uz garantiju?
Preci var nodot servisā pie sertificētiem partneriem. Informācija par konkrētiem servisiem ir atrodama pirkuma dokumentā.

Klientiem ir iespējams izmantot Tet Garantijas servisa nodrošinātāja TSC pakalpojumus, nododot garantijā jebkuru iekārtu (piemēram, telefonus, datorus, planšetdatorus, skaļruņus, austiņas, mazo tehniku, skaistumkopšanas, izklaides iekārtas u.c.), izņemot lielo sadzīves tehniku, izmantojot https://tsc.lv/ (Omniva vai DPD) vai personīgi ierodoties servisā.

PIETEIKT REMONTU:
TSC Latvija, Rīgā : Rēzeknes iela 5A
Tālrunis +371 67808808

info@tsc.lv

! Lielo sadzīves tehniku aicinām nodot uzreiz autorizētajam servisam. Informācija par konkrētiem servisiem ir atrodama pirkuma dokumentā.

Kāds ir garantijas remonta statuss?
Seko līdzi pieteiktajam (izmantojot TSC) garantijas remonta statusam šeit.

Vai uz remonta laiku tiks izsniegta cita prece?
Šobrīd cita iekārta garantijas remonta laikā netiek nodrošināta.
Preces saņemšanas pakalpojumi
Vai preci var saņemt cita persona?
Preces, kas iegādātas bezprocentu nomaksā, cita persona saņemt nevar. Pasūtījumu var saņemt tikai pircējs, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Taču preces, kas iegādātas par pilnu maksu, var saņemt arī cita persona, nosaucot pasūtīto preci un pasūtījuma numuru.

Vai COVID-19 sertifikāts ir obligāts?
Paužot atbalstu cīņā pret Covid-19, Tet veikalos nodrošinām Zaļo zonu un iespēju klientiem iegādāties visu sev vēlamo tehniku, kas veikalā ir izvietota un pieejama. Lai apmeklētu veikalus un saņemtu pasūtījumus, derīga Covid-19 sertifikāta un personas apliecinoša dokumenta (pase vai ID karte) uzrādīšana pie ieejas ir obligāta.
14 dienu atteikums
Kas jādara un kur jāsūta?
  1. Aizlīmē un ietin paku plēvē, lai iepakojums nesasmērētos.
  2. Piesaki kurjera sūtījumu Omniva, DPD vai Latvijas Pasts kurjeram. Uz pakas norādi Tet adresi: SIA Tet, Malēju iela 1D, Rīga, LV-1057; Telefona nr: 67250582
  3. Uz pakas uzlīmē saņemto uzlīmi – to var atvest arī kurjers preces savākšanas brīdī.
  4. Atdod paku kurjeram vai ievieto pakomātā. Atgriešanas izmaksas sedz klients un tās atkarīgas no preces izmēra un svara (apmēram 5-15€)
     
Atteikuma tiesības nav attiecināmas:
  • Uz precēm, kas iegādātas Tet veikalos klātienē
  • Juridiskām personām
  • Instalētām programmatūrām
  • E-veikala atlaižu kodiem
  • Higiēnas precēm (precēm, ar kurām notiek saskare ar ādu, matiem) 
  • Precēm, kas nav atgrieztas Tet 14 dienu laikā no saņemšanas brīža
  • Precei, kas nav pilnā komplektācijā.

Prece ir veiksmīgi pievienota grozam!

Jā, salīdzināt preces