Visas preces
Aizvērt izvēlni
e-veikalsGarantija un serviss
Content section image

Garantija un serviss

Šobrīd garantijas remontam nepieciešamo rezerves daļu piegāde no ražotāja var kavēties, tādēļ Tavas iekārtas remonts var aizņemt vairāk laika kā paredzēts.

Svarīgi! Pirms nodod preci garantijā
  • Ja nav oriģinālais iepakojums, iekārtu ir pienācīgi jāiepako tā, lai tā netiek sabojāta transportēšanas laikā.
  • Iesakām vienmēr saglabāt informācijas kopiju (backup) citā ierīcē. Pēc ražotāju noteikumiem, lai uzlabotu preces darbību, tiek pārrakstīta programmatūra, un šī procesa laikā no preces tiek dzēsta visa saglabātā informācija (kontakti, fotogrāfijas, mūzika, lejupielādētās programmas u.t.t.).
Kā nodot preci garantijā

Preci var nodot servisā pie sertificētiem partneriem (informācija ir atrodama uz pirkuma dokumenta)

 

Zemāk esošajiem ražotājiem iesakām sazināties pa norādīto servisa tālruni: 

  • Samsung tālr. - 80007267
  • Microsoft tālr. - 67852152
  • Electrolux tālr. - 66778818
  • Sony tālr. - 67046049
  • LG tālr.- 68688998
14 dienu atteikuma tiesības

Klients var izmantot 14 dienu atteikuma tiesības no iegādātās preces, izdarot sekojošas darbības:

 

Svarīgi! Precei, kuru vēlies atgriezt, jābūt pilnā komplektācijā.

Garantijas vispārīgie noteikumi

1. Vispārīgie noteikumi.

1.1. Visām SIA Tet pārdotajām precēm, tās iegādājoties fiziskām personām, tiek nodrošināta ražotāja noteiktā garantija Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā, ja tiek ievērota lietošanas instrukcija. Juridiskām personām tiek nodrošināta pārdevēja vai ražotāja noteiktā garantija un termiņš atsevišķos gadījumos var būt viens gads.

 

1.2. Preces ražotāja noteiktajā garantijas termiņā, SIA Tet vai ražotāja autorizētais servisa centrs veic bojāto detaļu bezmaksas remontu vai nomaiņu, ja bojājumi radušies ražošanas procesā, konstrukcijas vai nolietojuma bojājumi, ar izmantoto komponenti saistīti defekti. Negarantijas gadījumā vai garantijas termiņam noslēdzoties klientam var tikt piedāvāts maksas apkalpošanas remonts.

 

1.3. Nododot preci garantijas remontam, Klients klāt pievieno pārdevēja izsniegtu garantijas apliecinājumu, pirkuma čeku vai pavadzīmi, norādot preces defektu vai tā izpausmes. Garantijas apliecinošs dokuments ir spēkā tikai tad, ja tajā pareizi un skaidri norādīts un saskatāms: izstrādājuma modelis, preces seriālais numurs, pārdošanas datums, garantijas termiņš, skaidri saskatāms pārdevēja zīmoga nospiedums, pārdevēja un pircēja paraksti. Aizliegts veikt jebkādas izmaiņas, izdzēst vai pārrakstīt garantijas apliecinājumā norādītos datus – šādā gadījumā talons tiek atzīts pār spēkā neesošu.

 

1.4. Nodot preci garantijas remontam patērētājs var patstāvīgi piegādājot bojāto preci uz ražotāja noteikto garantijas servisu vai nogādāt SIA Tet klientu apkalpošanas centrā. Ja nav oriģinālais iepakojums, bojāto iekārtu ir pienācīgi jāiepako tā, lai tā netiek sabojāta transportēšanas laikā. Visas izmaksas par izstrādājuma drošu nogādāšanu līdz SIA Tet klientu apkalpošanas centram vai ražotāja noteiktajam garantijas servisa centram sedz patērētājs.

 

1.5. Lai paātrinātu remonta darba veikšanu, preci vēlams iesniegt standarta komplektācijā (ar papildaprīkojumu, barošanas bloku, speciālajiem kabeļiem u.c.).

 

1.6. Garantijas sniedzējs vai nodrošinātājs izpilda garantijas saistības sapratīgos termiņos, saskaņojot iepriekš aptuveno izpildes termiņu un neradot neērtības patērētājam (remonta laiks var tikt pagarināts, saskaņojot to ar patērētāju).

 

1.7. Garantijas noteikumi neparedz preces aizvietošanu garantijas remonta laikā, izņemot gadījumus kad garantijas nodrošinātājs nevar izpildīt punkta 1.6. noteikumus. Par tehnikas aizvietošanas iespējam ir atbildīgs pārdevējs, iepriekš saskaņojot to ar klientu.

 

1.8. Nomainītai / saremontētai iekārtai saglabājas iepriekšējais garantijas laiks.

 

1.9. Ja garantijas remontā nodotām iekārtām nevar konstatēt klienta norādīto bojājumu, vai arī garantijas remonts netiek apstiprināts, šo noteikumu 3. punktā uzrādīto iemeslu dēļ, SIA Tet vai ražotāja autorizētais servisa centrs patur tiesības pieprasīt no Klienta kompensāciju par veikto diagnostiku.

 

2. Garantijas saistību ierobežojumi:

2.1. Garantijas saistības neattiecas uz jebkāda veida programmnodrošinājumu un uz dažādu iekārtu savietojamību, kā arī uz gadījumiem, kad preču darbības traucējums ir radījis datorvīruss.

 

2.2. Garantijas saistības neattiecas uz preču profilakses, apkalpes un uzturēšanas darbiem.

 

2.3. Garantijas saistības neattiecas uz Pircēja datiem (datu atjaunošanu/saglabāšanu), kuri atrodas iegādātajā datortehnikā vai datu nesējos.

 

2.4. Garantijas saistības ir ierobežotas attiecībā uz iekārtu barošanas elementiem (akumulatoriem, baterijām) un pārējiem komponentiem ar ierobežoto resursu. Garantijas termiņu nosaka pats ražotājs.

 

3. Precēm garantijas saistības netiek piemērotas, ja:

3.1. Nav saglabāta preces pirkšanas dokumentācija (apliecinājumi).

3.2. Ir bojāta vai noplēsta Informācija, kas izvietota rūpnīcas uzlīmē.

3.3. Mehānisku bojājumu gadījumos.

3.4. Ir bojājumi, kurus izraisījusi stihija, ugunsgrēks, sadzīves faktori, nejauši ārējie faktori.

3.5. Preces korpusā iekļuvis šķidrums, putekļi vai svešķermeņi.

3.6. Bojājumi radušies paaugstināta (neatbilstoša) barošanas sprieguma iedarbības rezultātā.

3.7. Prece tikusi atvērta, labota, vai tai veiktas izmaiņas SIA Tet vai ražotāja neautorizētā servisa centrā.

3.8. Bojājumus, ir izraisījusi nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo materiālu, piederumu (aksesuāru) lietošana.

3.9. Apkopei izmantoti neatbilstoši tīrīšanas līdzekļi.

3.10. Prece tiek ekspluatēta neatbilstoša vidē (paaugstināts mitrums).

3.11. Nav ievērota preču lietošanas instrukcija.

 

4. Garantija netiek attiecināta uz:

4.1. Izlietojamiem materiāliem, piederumu komplektiem, aksesuāriem.

 

4.2. Ja nepieciešams mainīt, filtrus, baterijas, akumulatorus, drošinātājus, austiņas, mikrofonus, handsfree ierīces un citas izstrādājuma detaļas un piederumus, kuriem ir ierobežots resurss, ja šādu nomaiņu paredz konstrukcija un tā nav saistīta ar izstrādājuma izjaukšanu.

 

4.3. Optisko galviņu un citu informācijas nolasīšanas pievadu tīrīšanu.

 

* Uzstādīt (samontēt, pieslēgt) izstrādājumu, kuram nepieciešamas šādas darbības, var SIA Tet vai atbilstoša profila servisa speciālisti, veicot to kā maksas pakalpojumu. Lūdzam Jūs pievērst uzmanību tam, cik svarīgi ir pareizi uzstādīt izstrādājumu gan tā darbības drošumam, gan turpmākai pilnai garantijas apkalpošanai. Izstrādājuma noregulēšana, kuras kārtība izklāstīta lietošanas instrukcijā, netiek iekļauta garantijas apkalpošanā.

SIA Tet neuzņemas atbildību par iespējamo kaitējumu, kuru produkts (izstrādājums) tiešā vai netiešā veidā varētu nodarīt cilvēkiem, mājdzīvniekiem, mantai, gadījumā, ja tas noticis izstrādājuma uzstādīšanas, lietošanas instrukcijas un apstākļu neievērošanas gadījumā.

Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam rūpīgi iepazīties ar produkcijas (izstrādājuma) lietošanas instrukciju, kā arī pārbaudīt, vai pareizi aizpildīts garantijas talons. Aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt garantijas talonā norādītos datus.

 

Lejupielādēt garantijas noteikumus

 

Biežāk uzdotie jautājumi

 

Sadzīves tehnikas garantija un serviss

Garantijas ietvaros sadzīves tehniku var nodot tikai pie sertificētiem partneriem (informācija ir atrodama uz pirkuma dokumenta).
 

  • Putekļu sūcēji (visi zīmoli) - Elektronika serviss, info@elektronika.lv, 6 771 7060, Rīga, Tadaiķu iela 4, LV-1004


Visa pārējā sadzīves tehnika:

  • ElectroluxAEG, Delonghi - Elektronika serviss, info@elektronika.lv, 6 771 7060, Rīga, Tadaiķu iela 4, LV-1004
  • Kärcher - service@lv.kaercher.com, 6 780 8709, Rīga, Gustava Zemgala gatve 71, LV-1039
  • Samsung - Samsung servisa centrs, 8 000 7267
  • LG - LG electronics atbalsts, 8 020 0201
  • Braun, Bosch, Beko, Indesit, Nivona, Stadler Form - General serviss, serviscentrs@serviscentrs.lv, 6 742 5232, Rīga, Ģerāniju iela 3, LV-1067
  • Duux, Mill, Xiaomi, Cata - pcinfo@mttc.lv, 6 740 8838, Rīga, Mūkusalas iela 25, LV-1004
  • Fellowes, Clean Air Optima - TSC serviss, info@tsc.lv, 6 780 8808, Rīga, Rēzeknes iela 5a, LV-1073
  • Elica - Mobilux serviss, 2 701 6777, Rīga, T/C Domina - Ieriķu iela 3, 155-2, LV-1084
  • Bisell - Bisell servisa centrs, 6 787 3412


Sadzīves tehnikas 14 dienu atteikumu tiesības.
Svarīgi! Tet veikalos, sadzīves tehniku atgriezt nav iespējams. Preču atgriešana notiek tikai attālināti (klients sedz transporta izdevumus). Precei, kuru vēlies atgriezt, jābūt pilnā komplektācijā.

Klientam ir tiesības izmantot 14 dienu atteikumu tiesības, izdarot sekojošas darbības:

  • Aizpildot 14 dienu atteikumu veidlapu un pievienojot to klāt nosūtāmajai precei;
  • Organizējot kurjera izsaukšanu (DPD, Venipak, Omniva) un veicot apmaksu kurjeram par preces nogādāšanu uz adresi: SIA Tet - Malēju iela 1C, Rīga, LV-1057

 

Par preces garantijas remontu

Preces garantija.
Garantija ir spēkā 2 gadus no pirkšanas brīža vai līdz brīdim, kad garantijas apkalpošana tiek atteikta neautorizēta remonta vai citu pārkāpumu dēļ.

Remonta ilgums.
Izpildes termiņš var atšķirties atkarībā no ražotāja un pieteiktā defekta sarežģītības.
Garantijas sniedzējs izpilda garantijas saistības sapratīgos termiņos, saskaņojot iepriekš aptuveno izpildes termiņu un neradot neērtības patērētājam (remonta laiks var tikt pagarināts, saskaņojot to ar patērētāju).

Kādos gadījumos garantijas remonts tiek atteikts?

  • Klients nevar uzrādīt preces pirkuma dokumentu

  • Ir mehāniski bojāta prece

  • Preces bojājums ir radies mitruma ietekmes rezultātā

  • Defekti radušies paaugstinātas barošanas sprieguma rezultātā

  • Prece tikusi atvērta vai veikts preces remonts ražotāja neautorizētā servisa centrā

  • Prece lietota neatbilstoši lietošanas instrukcijai

  • Izmantoti neatbilstoši aksesuāri, kā rezultātā bojāta prece

Kas jāzina, pirms nodod preci garantijas servisā?

Kāpēc garantijas remonta laikā no preces pazūd informācija, ko esmu saglabājis?
Pēc ražotāju noteikumiem, lai uzlabotu preces darbību, tiek pārrakstīta programmatūra, un šī procesa laikā no preces tiek dzēsta visa saglabātā informācija (kontakti, fotogrāfijas, mūzika, lejupielādētās programmas u.t.t.).
Iesakām vienmēr saglabāt informācijas kopiju (backup) citā ierīcē.

Kādēļ, nododot remontā Apple iekārtu, man ir jāatslēdz funkcija Find My iPhone?
Tā ir ražotāja drošības prasība. Šādi ražotājs pārliecinās, vai persona, kura nodod iekārtu remontā ir patiesais iekārtas īpašnieks. Serviss, labot vai mainīt iekārtu, ar ieslēgtu šo funkciju nevar. Ja iekārtas defekta dēļ to nav iespējams izdarīt, tad tas ir jāizdara mājas lapā: www.icloud.com

Ja nododu preci remontā, bet preces defekts man neļauj nodzēst savus sensitīvos datus, vai varu būt drošs, ka tie nenonāks trešo personu rīcībā?
Servisa centrs strikti ievēro tiesību aktu prasības personas datu aizsardzības jomā, kā arī ievēro stingras ētikas normas. Tavi dati nekad nenonāks trešo personu rīcībā, kā arī netiks apskatīti no mūsu puses.

Vai garantijas remontā tiek izmantotas oriģinālas rezerves detaļas?
Preces uz garantijas remontu tiek nodotas tikai ražotāja autorizētā servisa centrā, kur tiek izmantotas tikai oriģinālās rezerves detaļas.

Vai garantija attiecas uz programmām (tai skaitā Windows, u.c.) un programmnodrošinājumu?
Garantijas saistības neattiecas uz jebkāda veida programmnodrošinājumu un uz dažādu iekārtu savstarpējo savietojamību, kā arī uz gadījumiem, kad preču darbības traucējumu ir radījis datorvīruss.

Prece ir veiksmīgi pievienota grozam!

Jā, salīdzināt preces

Produkts nav pievienots grozam!

Produkts netika pievienots grozam, jo netika izvēlēts vienots DM termiņš