Privāto klientu apkalpošanas tālruņi
Sarunas no Tet tīkla uz privāto klientu apkalpošanas tālruņiem ir bez papildu maksas.
Sarunu maksu no Latvijas mobilajiem tīkliem, citiem Latvijas publiskajiem fiksētajiem tīkliem un ārzemēm nosaka attiecīgais operators.
Ja raksti uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., norādi savu vārdu, uzvārdu un personas kodu vai klienta numuru, tālruņa numuru saziņai.
Privāto klientu apkalpošanas tālruņu numuri
- 177 un 67000177 - ja zvani no Tet vai citiem Latvijas publiskajiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem.
- +371 67000177 - ja zvani no ārzemēm.
- 177 (taustiņš 3) - tālrunis par rēķinu jautājumiem.
Tālruņa darba laiki
Numuri 177 un 67000177:
- Pakalpojumu pieteikšana, maiņa un atteikuma jautājumi:
darba dienās - 8:00-20:00; sestdienās - 9:00-18:00. - Rēķinu un pakalpojumu piegāde:
darba dienās - 9:00-18:00. - Tehniskais dienests:
katru dienu 00:00-24:00.
Ja zvana laikā vēlēsies saņemt informāciju par savu līgumu, lūgsim nosaukt savu vārdu un uzvārdu, personas kodu vai līguma numuru, kā arī pakalpojuma ierīkošanas adresi.