Bezmaksas sarunas Latvijā

 

 
 

Ja pa mājas telefonu runā katru dienu un zvani gan Tet klientiem, gan citu fiksēto un mobilo operatoru klientiem, tev vispiemērotākais ir tarifu plāns Bezmaksas sarunas Latvijā.

Līguma kopsavilkums

9,81 €/mēn.

Tarifi

  Pirmdiena- svētdiena
00:00-24:00
Maksa par savienojumu  
Sarunām Latvijā, starptautiskajām sarunām
uz ES valstīm un to attālinātiem reģioniem*
0,00
Starptautiskajām sarunām uz pārējām valstīm 0,095
Maksa par sarunas minūti  
Tet tīklā 0,00
Ar mobilo telefonu lietotājiem 0,00
Ar citu Latvijas fiksēto tīklu abonentiem 0,00
Starptautiskās sarunas**  
Eiropas savienības valstis un to attālinātie reģioni* 0,2299
Pārējās valstis 0,90

 

Visas cenas norādītas € ar PVN.

* ES valstis un to attālinātie reģioni: Austrija, Beļģija, Bulgārija, Čehijas Republika, Dānija, Francija (arī Gvadelupa, Franču Gviāna, Martinika, Reinjona, Majota, Sentmārtina), Grieķija, Horvātija, Igaunija, Īrija, Itālija, Kipra, Lielbritānija, Lietuva, Luksemburga, Malta, Nīderlande, Polija, Portugāle (arī Azoru salas un Madeira), Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Somija, Spānija (arī Kanāriju salas), Ungārija, Vācija, Zviedrija.

** Maksa par sarunu tiek piemērota par pilnām minūtēm, katru nepilnu minūti, noapaļojot līdz nākamai pilnai minūtei.

Ja tālruņa pakalpojumi tiek nodrošināti, izmantojot IP balss pārraidi, tad savienojuma ātrākai realizācijai pēc sastādītā adresāta numura jānospiež taustiņš #.

Biežāk uzdotie jautājumi

Lietošana
Līgumi
Papildpakalpojumi

Starptautiskie kodi

Lai zvanītu uz ārvalstu tīkliem, vispirms nepieciešams piespiest 00, tad attiecīgās valsts kodu un apgabala kodu (ja tāds ir) un pēc tam tālruņa numuru. 

 

Maksa par sarunām uz ārzemēm ir atkarīga no tava izmantotā tarifu plāna vai pakalpojumu komplekta. 

Vairāk

Īsie pakalpojumu numuri

Iepazīsties ar sarunu tarifiem, zvanot no Tet tālruņa līnijas uz uzziņu dienestiem vai citiem īsajiem numuriem.

Vairāk

Kāds ir minimālais pakalpojuma lietošanas laiks?

Pakalpojuma minimālais lietošanas laiks ir 30 dienas un to var mainīt ne biežāk kā vienu reizi 30 dienās.

Ko darīt, ja ir tehniskās problēmas, kuras nesanāk atrisināt pašam?

Ar Tet tehniskās palīdzības dienestu bez maksas vari sazināties katru dienu 00:00 – 24:00, zvanot uz 67000177 vai 177 (cipars 2).

Kad un kur es saņemšu jauno līgumu?

Jaunais līgums uzreiz pēc pakalpojuma ierīkošanas būs pieejams pašapkalpošanās portālā mans.tet.lv un Mans Tet lietotnē. Iepazīsties ar to un apstiprini elektroniski.

Kā es varu apstiprināt līgumu?

Lai elektroniski apstiprinātu līgumu un/vai pielikumu, pieslēdzies pašapkalpošanās portālam Mans Tet ar klienta internetbanku. Tālāk dodies uz sadaļu Pakalpojumi → Mani līgumi. Kad jaunais līgums/pielikums ir izlasīts, atzīmē, ka esi iepazinies ar tā nosacījumiem un spied Apstiprināt.

 

Ja internetbanku neizmanto, dodies uz tuvāko Tet veikalu, ņemot līdzi pasi vai ID karti – Tet darbinieki palīdzēs veikt apstiprināšanu.

 

Plašāka pamācība pieejama šeit.

Kas ir Zvanu pāradresācija un kā to aktivizēt un deaktivizēt?

Šis pakalpojums ir pieejams bez maksas un tas nav jāpiesaka - to var izdarīt no telefona aparāta. tu maksā par pašu zvanu, kas tiek pāradresēts tālāk uz otru telefona numuru, cena ir atkarīga no tarifa, kādu tu izmanto.

Vairāk

Kas ir Parole+ un kā to aktivizēt un deaktivizēt?

Papildakalpojums Parole+ dod iespēju kontrolēt izejošos zvanus no mājas telefona. Tu vari aizliegt visas izejošās sarunas vai tikai atsevišķas sarunu grupas.

 

Lai iegādātos šo pakalpojumu, zvani uz 177 vai vai 67000177, kā arī mūsu veikalos. Pakalpojuma cena ir 1,29 €/mēn. (ar PVN).

Vairāk

Kas ir Zvana gaidīšana un kā to aktivizēt un deaktivizēt?

Brīdī, kad tu runā pa telefonu, ir iespējams saņemt brīdinājumu, ka uz tavu mājas tālruņa numuru kāds zvana. Sarunas laikā klausulē atskanēs divi īsi signāli, kas liecinās par jaunu ienākošu zvanu.

 

Zvanu gaidīšana ir bezmaksas pakalpojums.

Vairāk

Kā noorganizēt telekonferenci?

Organizēt telekonferenci ir ļoti vienkārši. Vispirms ar plānotajiem sarunas dalībniekiem ir jāvienojas par sarunas laiku, valodu un četru ciparu piekļuves paroli, kas sarunas dalībniekiem nodrošinās atsevišķu sarunas telpu, kas nozīmē, ka sarunā varēs piedalīties tikai tās personas, kuras zinās šo paroli un neviens no malas sarunai pieslēgties nevarēs.

Vairāk

Kas ir numura noteicēja aizliedzējs, kā to pielietot?

Numura noteicēja aizliedzējs ir pakalpojums, kas slēpj numuru, no kura zvana abonents. Zvana saņēmējs, ja viņam ir numura noteicējs, redz paziņojumu: Nezināms numurs. Ja operatora tīkls, uz kuru zvani, ir aizliedzis šādu funkciju, tad abonentam tomēr tiks uzrādīts numurs, no kura tu zvani.

Vairāk