4G internets

  • Vienkārša uzstādīšana un ērta līdzņemšana
  • Bezmaksas rūteris uz pakalpojuma lietošanas laiku
  • Pieslēdzies un izmanto datus, cik vēlies

Laba alternatīva, ja nav pieejams optiskais tīkls. Mobilais mājas internets - ērti un vienkārši lietojams visur, kur pieejams Tele2 mobilais tīkls un rozete.

Beztermiņa
līgums

Lieto bez saistībām - cik daudz un ilgi vēlies
Vairāk par pakalpojumu
  • Plašs tīkla pārklājums
  • Neierobežots datu apjoms
  • Bezmaksas pakalpojuma ierīkošana
  • Bezmaksas SIM karte un rūteris
  • Tehniskais atbalsts 24/7
  • Plašs tīkla pārklājums
  • Neierobežots datu apjoms
  • Bezmaksas pakalpojuma ierīkošana
  • Bezmaksas SIM karte un rūteris
  • Tehniskais atbalsts 24/7

21,99 €/mēn.

Pieteikt pakalpojumu
  • Plašs tīkla pārklājums
  • Neierobežots datu apjoms
  • Bezmaksas pakalpojuma ierīkošana
  • Bezmaksas SIM karte un rūteris
  • Tehniskais atbalsts 24/7

Līgums uz
12 mēnešiem

Slēdz līgumu uz 12 mēnešiem un maksā mazāk
Vairāk par pakalpojumu
  • Plašs tīkla pārklājums
  • Neierobežots datu apjoms
  • Bezmaksas pakalpojuma ierīkošana
  • Bezmaksas SIM karte un rūteris
  • Tehniskais atbalsts 24/7
  • Plašs tīkla pārklājums
  • Neierobežots datu apjoms
  • Bezmaksas pakalpojuma ierīkošana
  • Bezmaksas SIM karte un rūteris
  • Tehniskais atbalsts 24/7

16,99 €/mēn.

Pieteikt pakalpojumu
  • Plašs tīkla pārklājums
  • Neierobežots datu apjoms
  • Bezmaksas pakalpojuma ierīkošana
  • Bezmaksas SIM karte un rūteris
  • Tehniskais atbalsts 24/7

4G interneta pārklājuma karte

 

Nezini, kurš no interneta piedāvājumiem būtu piemērotākais?

Blueconic image
Atstāj savu kontakttālruni un mēs ar tevi sazināsimies, lai piedāvātu piemērotāko risinājumu.
+371 Ievadi telefona numuru (numuram jāsākas ar 2 vai 6)
Paldies, pieteikums ir saņemts!
Mēs sazināsimies ar tevi divu darba dienu laikā.

Atstātā kontaktinformācija tiks izmantota tikai, lai sazinātos par Tet pakalpojumu.

 

Biežāk uzdotie jautājumi

Ierīkošana
Atteikšanās
Līgumi
Lietošana
Vispārīgi jautājumi

Kādas ierīces nepieciešamas, lai sāktu izmantot pakalpojumu?

Lai sāktu izmantot 4G interneta pakalpojumu, ir nepieciešama SIM karte un 4G maršrutētājs.

 

Pakalpojuma 4G internets ietvaros bez papildu maksas tiks nodrošināta viena SIM karte.

 

Pakalpojumu klients var izmantot ar savā īpašumā esošu 4G maršrutētāju vai arī saņemt to no Tet uz 24 mēnešu nomaksu. Izvēloties 4G maršrutētāju uz nomaksu, mēneša maksa par to būs 2,99 €. (ar PVN), un šai maksai Tet piemēros 100% atlaidi. Turpinot līgumattiecības, pēc 24 mēnešiem maršrutētājs pāries klienta īpašumā.

Cik ātri var ierīkot pakalpojumu?

Precīzu pakalpojuma piegādes laiku tev paziņos klientu apkalpošanas speciālists pēc saņemta pieteikuma. Ātrākais 4G interneta pakalpojuma ierīkošanas laiks ir nākamā darba diena.

Pie kādiem nosacījumiem tiek izbeigts līgums?

Ja par pakalpojumu 4G internets noslēgts beztermiņa līgums, to var izbeigt jebkurā laikā.

 

Ja par pakalpojumu 4G internets noslēgts ilgtermiņa līgums ar minimālo termiņu 12 mēneši, tad, laužot  līgumu tā minimālā darbības termiņa laikā, klientam būs jāatgriež līguma laikā izmantotā atlaide 4,02 €/mēn. (ar PVN) par katru līdz termiņa beigām atlikušo abonēšanas mēnesi, t.i. neizmantoto atlaides periodu.

 

[SVARĪGI] Abonēšanas maksa pakalpojuma noņemšanas mēnesī tiks piemērota par pilnu mēnesi.

Kas jādara pēc līguma termiņa beigām?

Ja klients atsakās no pakalpojuma 4G internets pēc 4G maršrutētāja 24 mēnešu nomaksas perioda beigām, iekārtas Tet nav jāatgriež.

 

Ja klients atsakās no pakalpojuma 4G internets pirms 4G maršrutētāja pirms 24 mēnešu nomaksas perioda beigām, klients var maršrutētāju atgriezt Tet vai izpirkt to, samaksājot maksu 2,99 €/mēn. (ar PVN) par atlikušo laika periodu līdz nomaksas perioda beigām.

 

Atgriežot 4G maršrutētāju Tet pirmo 6 mēnešu laikā no pakalpojuma līguma noslēgšanas brīža, par 4G maršrutētāja izmantošanu tiks papildus piemērota iekārtas lietošanas maksa 6,99 €/mēn.  (ar PVN) par katru iekārtas lietošanas mēnesi. Sākot ar 7-to mēnesi šāda maksa vairs netiks piemērota.

 

[IEVĒRO] 4G maršrutētājs ir jāatgriež Tet 10 dienu laikā no pakalpojuma noņemšanas. To var atgriezt caur pakomātu, ar kurjeru (maksas pakalpojums) vai nogādāt tās tuvākajā Tet veikalā.

Kad un kur es saņemšu jauno līgumu?

Jaunais līgums uzreiz pēc pakalpojuma ierīkošanas būs pieejams pašapkalpošanās portālā mans.tet.lv un Mans Tet lietotnē. Iepazīsties ar to un apstiprini elektroniski.

Kā es varu apstiprināt līgumu?

Lai elektroniski apstiprinātu līgumu un/vai pielikumu, pieslēdzies pašapkalpošanās portālam Mans Tet ar klienta internetbanku. Tālāk dodies uz sadaļu Pakalpojumi → Mani līgumi. Kad jaunais līgums/pielikums ir izlasīts, atzīmē, ka esi iepazinies ar tā nosacījumiem un spied Apstiprināt.

 

Ja internetbanku neizmanto, dodies uz tuvāko Tet veikalu, ņemot līdzi pasi vai ID karti – Tet darbinieki palīdzēs veikt apstiprināšanu.

 

Plašāka pamācība pieejama šeit.

Kāds ir minimālais pakalpojuma lietošanas laiks?

Pakalpojuma minimālais lietošanas laiks ir 30 dienas un to var mainīt ne biežāk kā vienu reizi 30 dienās.

Ko darīt, ja ir tehniskās problēmas, kuras nesanāk atrisināt pašam?

Ar Tet tehniskās palīdzības dienestu bez maksas vari sazināties katru dienu 00:00 – 24:00, zvanot uz 67000177 vai 177 (cipars 2).

Kā rīkoties, ja bojāts 4G maršrutētājs?

Zvani 177 vai 67000177. Iekārtu var apmainīt caur pakomātu vai ar kurjera palīdzību. Par iekārtas nomaiņu tiks piemērota iekārtu konfigurācijas maksa 5,00 € (ar PVN).

 

Izvēloties bojātās iekārtas nomaiņu ar kurjeru, piegādes maksa būs 9,50 € (ar PVN).

Kā rīkoties, ja SIM karte ir bojāta?

Zvani 177 vai 67000177, vai arī nāc uz tuvāko Tet veikalu. SIM kartes nomaiņa būs bez maksas.

 

Ja vēlēsies, lai jauno SIM karti piegādā kurjers, maksa par SIM kartes kurjera piegādi būs 5,00 € (ar PVN).