Tiec pie interneta ātri un vienkārši
Izvēlies piemērotāko piedāvājumu
Sākot no
17,50 €/mēn.
Kāpēc tev patiks mobilais internets?
Plašs tīkla pārklājums - 99% Latvijas teritorijā

SIM karte un rūteris bez maksas

Lai kur tu dotos -
ņem līdzi, slēdz rozetē
un lieto!

Neierobežots mobilo datu apjoms


Kurš pakalpojums ir izdevīgākais tev? Piesakies konsultācijai - izstāstīsim!
Kurš pakalpojums ir izdevīgākais tev? Piesakies konsultācijai - izstāstīsim!
Kurš pakalpojums ir izdevīgākais tev? Piesakies konsultācijai - izstāstīsim!
Atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim! *
Atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim! *
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Biežāk uzdotie jautājumi
Jaunajiem klientiem
Lietošana
Līgumi
Citi
4G pārklājums šobrīd ir pieejams 99% Latvijas iedzīvotāju.
5G tīkla pieejamību vari pārbaudīt tīkla pārklājuma kartē.
Pakalpojuma lietošanai ir nepieciešams 4G vai 5G rūteris un SIM karte. Rūteris un viena SIM karte tiek nodrošināti bez maksas.
Ja izvēlēsies pakalpojumu sadarbībā ar Tele2, tad vari izmantot savā īpašumā esošu 4G rūteri vai arī saņemt to nomā uz 24 mēnešiem no Tet.
Ja izvēlēsies pakalpojumu sadarbībā ar LMT, tad pakalpojuma izmantošana iespējama tikai ar Tet izsniegto 4G vai 5G rūteri. Iekārta tiek izsniegta bezmaksas uz visu pakalpojuma lietošanas laiku.
Iekārtas pakalpojuma lietošanai klients pieslēdz pats. Tu saņemsi mobilā interneta pašinstalācijas komplektu un klāt instrukciju. Pieslēgt mobilo internetu ir pavisam vienkārši! Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ja tomēr kaut kas neizdodas, sazinies ar mums, zvanot pa tālruni 67000177.
4G un 5G internetu vari izmēģināt 7 kalendārās dienas. Šajā periodā atteikties no pakalpojuma vari bez maksas. Pēc 7 dienu izmēģinājuma perioda beigām minimālais pakalpojuma lietošanas laiks ir 30 dienas.
Atteikties no pakalpojuma vari rakstot iesniegumu pašapkalpošanās vidē Mans Tet, jebkurā Tet veikalā vai zvanot pa tālruni 67000177. Pakalpojums tiks atslēgts pēc 30 dienām no tava iesnieguma saņemšanas dienas.
Ja nedarbojas internets
pārbaudi, vai visi vadi ir kārtīgi pievienoti pie iekārtas;
restartē iekārtas (atvieno no elektrības uz 10 sekundēm un tad pievieno atpakaļ).
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Nepieciešamības gadījumā vari veikt arī rūpnīcas uzstādījumu atjaunošanu, vadoties pēc šīs instrukcijas.
Lai vienotos par bojātas iekārtas maiņu un jaunās iekārtas saņemšanu Tet veikalā vai ar kurjera piegādi, sazinies, zvanot uz 67000177. Par 4G vai 5G rūtera maiņu tiks piemērota konfigurācijas maksa 5,00 € (cena ar PVN) apmērā. SIM kartes maiņa būs bez maksas.
Ja jauno iekārtu vēlēsies saņemt ar kurjera piegādi, tiks piemērota piegādes maksa:
9,50 € (cena ar PVN) par 4G vai 5G rūtera piegādi;
5,00 € (cena ar PVN) par SIM kartes piegādi.
Bojāto iekārtu ir jānosūta Tet ar pakomātu. Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Iekārtu atgriešanas nosacījumi ir atkarīgi no līguma izbeigšanas termiņa. Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ņem vērā, ka 4G vai 5G rūteris Tet veikalā jānogādā 10 dienu laikā pēc pakalpojuma atslēgšanas. To var veikt, izmantojot pakomātu, kurjera piegādi (maksas pakalpojums) vai nogādājot ierīci tuvākajā Tet veikalā.
Tet tehniskās palīdzības dienests ir pieejams jebkurā diennakts stundā, zvanot uz bezmaksas tālruni 67000177.
Līgumu vari apstiprināt:
Pakalpojuma pieteikšanas laikā tet.lv mājaslapā. Ja kāda iemesla dēļ pārtrauci pieteikšanās procesu, tad neapstiprināto līgumu atradīsi pašapkalpošanās vidē Mans Tet sadaļā "Mani līgumi".
Sarunas laikā ar mūsu operatoru, izmantojot Smart ID autentifikāciju. Ja nevēlies apstiprināt līgumu un tā pielikumu sarunas laikā, tad vari tos apstiprināt arī pašapkalpošanās vidē Mans Tet. Līgums ir apskatāms sadaļā "Mani līgumi". Ņem vērā: neapstiprināts līgums pēc neilga laika tiek dzēsts.
Jebkurā Tet veikalā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ja tev kaut kas neizdodas, sazinies ar mums, rakstot Mans Tet sadaļā "Saziņa".
4G internetu ir iespējams izmēģināt 7 kalendārās dienas. Šī perioda laikā atteikties no pakalpojuma vari bez iekārtu lietošanas maksas. Pēc 7 dienu izmēģinājuma perioda minimālais pakalpojuma lietošanas laiks ir 30 dienas.
Atteikties no pakalpojuma var rakstot iesniegumu pašapkalpošanās portālā Mans Tet, jebkurā Tet veikalā vai zvanot pa tālruni 67000177. Pakalpojums tiks atslēgts pēc 30 dienām no tava iesnieguma saņemšanas dienas.
Slēdzot terminēto līgumu, vienmēr saņemsi labāku cenu piedāvājumu nekā slēdzot beztermiņa līgumu.
Pārtraucot terminēto līgumu pirms termiņa beigām, var tikt piemērots līgumsods saskaņā ar tava līguma nosacījumiem.
Līgumu uz 24 mēnešiem, kā arī līgumu bez noteikta beigu termiņa var noslēgt ikviens, kura dzīvesvietas adresē ir tehniskas iespējas ierīkot Tet pakalpojumu un kas nav pārtraukcis lietot Tet pakalpojumu pēdējo 3 mēnešu laikā.
Atteikties no pakalpojuma tu vari, rakstot iesniegumu pašapkalpošanās vidē Mans Tet, jebkurā Tet veikalā vai zvanot pa tālruni 67000177. Pakalpojums tiks atslēgts pēc 30 dienām no tava iesnieguma saņemšanas dienas.
Līgumu vari pārtraukt jebkurā laikā, taču līguma izbeigšanas nosacījumi ir atkarīgi no noslēgtā līguma termiņa. Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ieskaties Tet Palīdzības lapā un uzzini vairāk par Mobilo internetu!