Piesaki ātri un vienkārši!
Informācija par tarifu plānu "Universālais"
Informācija par tarifu plānu "Universālais"
Kam pienākas aizsargātā lietotāja atlaides?
Kā saņemt aizsargātā lietotāja atbalstu?
Kā pieteikt Tet elektrību ar aizsargātā lietotāja atbalstu?
Kāpēc izvēlēties Tet elektrību?
Pārvaldi savus tēriņus gudri!
Seko līdzi elektrības patēriņam, biržas cenām un iesniedz elektrības skaitītāju rādījumus vienuviet - Mans Tet lietotnē!
Pieslēgt Tet elektrību ir vienkārši! Skaties!
Jaunajiem klientiem 5 € atlaide rēķinam 3 mēnešus
Aizsargātā lietotāja atbalsts
Mēs esam šeit, lai palīdzētu! Piezvani!
67011777
67011777
67011777
Vai atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim! *
Vai atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim! *
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Biežāk uzdotie jautājumi
Jaunajiem klientiem
Rēķini
Līgumi
Aizsargātā lietotāja atbalsts
Citi
No 2024. gada 1. janvāra tiks samazināta Sadales tīkla pakalpojumu maksa! Izmaiņas attieksies uz abiem tarifu plāniem – Pamata un Speciālais, un samazināta tiks gan fiksētā, gan mainīgā tarifa daļa (mājsaimniecībām un juridiskajām personām).
Lai arī sadales tarifi būs zemāki, 31.12.2023. ir beidzies līdzšinējais valsts atbalsts fiksētās daļas segšanai 60% apmērā un no 01.01.2024. stājas spēkā jauns atbalsta veids – līdz ar izmaiņām, klientu rēķinos veidosies tarifa fiksētās maksas pieaugums.
Tas viss rēķinos tiks iekļauts automātiski.
No 01.07.2023. stājas spēkā jauni AS “Sadales tīkls” elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu tarifi Pamata un Speciālais. Turpmāk mājsaimniecībām un uzņēmumiem būs vienādi tarifi.
Pāreja notiks automātiski un izmaiņas būs redzamas, sākot ar augusta rēķinu par jūlijā patērēto elektroenerģiju. Nepieciešamības gadījumā tarifu plānu būs iespējams mainīt bez maksas.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā
Jaunu cenas piedāvājumu saņem klienti, kuru esošā līguma termiņš tuvojas beigām. Cenas piedāvājumu nosūtām ne vēlāk kā 30 dienas pirms līguma termiņa beigām.
- Ja piedāvājums Tevi apmierina, nekas nav jādara – līgums stāsies spēkā automātiski un būs pieejams pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Tev automātiski tiek piedāvāts tas pats līguma termiņš, kāds bija iepriekš, taču vari izvēlēties arī jebkuru citu fiksētās cenas periodu.
- Ja vēlies slēgt līgumu uz citu termiņu, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.
- Ja vēlies izmēģināt tarifu plānu Tet Dinamiskais, kur elektroenerģijas cena atbilst cenai Nord Pool biržā, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.
- Ja neviens no piedāvājumiem tev nešķiet pievilcīgs, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.
Visu aktuālo informāciju vienmēr atradīsi pašapkalpošanās portālā Mans Tet.
Jauno līgumu un piedāvājumu vari apskatīt sadaļā "Pakalpojumi" → "Mani līgumi".
Katram tarifu plānam ir savas priekšrocības:
- tarifu plāns Tet Stabilais ir piemērots risinājums, ja vēlies paredzēt ikmēneša elektroenerģijas izmaksas un saņemt stabilu, garantētu cenu par katru kWh līdz pat 4 gadiem.
- tarifu plāns Tet Stabilais+ ir izdevīgākais variants tiem, kuriem ir liels ikmēneša elektroenerģijas patēriņš. Šī tarifu plāna lietotājiem ir iespēja saņemt garantētu cenu par katru kWh, kas ir zemāka, salīdzinot ar tarifu plānu Stabilais, taču jārēķinās ar apkalpošanas maksu.
- tarifu plāns Tet Dinamiskais ir piemērots risinājums, ja ikdienā vēlies sekot līdzi elektroenerģijas cenām un lietot elektrību brīdī, kad cena ir viszemākā.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā vai noskaties īsu video šeit.
Jā, piesakot Tet elektrību, atlaide tavam rēķinam tiks piemērota automātiski - nākamajā mēnesī pēc pakalpojuma ierīkošanas. Papildu dokumenti nav jāiesniedz.
Pārliecinies, ka dokumenti, kas nodrošina aizsargātā lietotāja statusu, ir derīgi. Pārbaudi to www.latvija.lv.
Ja tev ir viedais skaitītājs, tad skaitītāja rādījumi nav jānodod, - datus par patēriņu saņemsim automātiski.
Ja tev ir klasiskais skaitītājs, tad rādījumus 1x/mēnesī (no 27. līdz 3. datumam) vari nodot pašapkalpošanās portālos Mans Tet vai AS "Sadales tīkls". Ja piemirsi iesniegt skaitītāja rādījumus, - neuztraucies, rēķins tiks izrakstīts pēc vidējā vēsturiskā patēriņa.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Elektrības patēriņam pa mēnešiem, dienām un pat stundām ērti vari sekot līdzi pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā "Elektrība" → "Patēriņa pārskats".
Lejupielādē Mans Tet lietotni App Store vai Google Play.
Elektrības cenas svārstībām Nord Pool biržā vari sekot līdzi Mans Tet lietotnē. Biržā elektrības cena mainās ik stundu, tādēļ iesakām izmanto Mans Tet logrīku. Uzliec to savam viedtālruņa ekrānam un elektrības cena (bez PVN) būs redzama vienmēr - gluži kā pareizs laiks un datums! Tā mājas darbus, kas prasa lielu elektrības patēriņu, varēsi ieplānot brīžos, kad elektrības cena ir visizdevīgākā.
Kā uzlikt logrīku, uzzini mūsu Palīdzības lapā.
Tarifu plānu vari nomainīt, rakstot pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā "Saziņa" vai uz e-pastu tet@tet.lv, kā arī zvanot pa tālruni 67000177. Ja elektrības pakalpojumu šobrīd jau lieto, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša pēdējam datumam, un izmaiņas stāsies spēkā ar nākamā mēneša pirmo datumu.
Ja tikko pieteici pakalpojumu nākamajam mēnesim un neesi vēl sācis to lietot, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša 9. datumam.
Noskaties īsu video pamācību šeit.
Lai jauno pakalpojumu tu varētu sākt izmantot jau no nākamā mēneša 1. datuma, elektroenerģijas tirgotāja maiņa jāveic līdz tekošā mēneša 9. datumam (Ministru kabineta noteikumi Nr. 635 Elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumi).
Ja līgums tiek noslēgts pēc 9. datuma, jaunais pakalpojums stāsies spēkā tikai no aiznākamā mēneša 1. datuma.
Ja vēlies prognozējamu elektrības rēķinu, jebkurā brīdī vari nofiksēt cenu uz 1, 2, 3 vai 4 gadiem. Šobrīd izdevīgākā cena par kWh ir tarifu plānam Tet Stabilais+ ar 4 gadu līgumu. Ņem vērā, ka, pārtraucot tarifu plāna Tet Stabilais+ līgumu pirms termiņa beigām, tiek piemērota līguma izbeigšanas maksa, saskaņā ar noslēgtā līguma nosacījumiem.
Tarifu plāna maiņu iespējams pieteikt pašapkalpošanās portālā Mans Tet, sadaļā "Maini savu elektrības tarifu plānu". Jauno tarifu varēsi izmantot jau nākamā mēneša 1. datumā.
Ja izvēlējies atsevišķu elektrības pakalpojuma rēķinu, tad saņemsi to no 12. līdz 15. mēneša datumam.
Ja izvēlējies apvienoto rēķinu elektrības un telekomunikāciju pakalpojumiem, tad rēķinu saņemsi sākot ar 12. mēneša datumu līdz 20. datumam:
- ja rēķinu par telekomunikāciju pakalpojumiem iepriekš saņēmi pēc 15. datumam, tad arī apvienoto rēķinu saņemsi tajā pašā datumā;
- ja rēķinu par telekomunikāciju pakalpojumiem iepriekš saņēmi no 1. mēneša datuma līdz 15. datumam, tad arī apvienoto rēķinu saņemsi no 12. mēneša datuma līdz 15. datumam.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Visiem saviem klientiem nodrošinām bezmaksas rēķinu saņemšanu pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Pašapkalpošanās portālā ir pieejama informācija par taviem rēķiniem. Turpat ātri un ērti vari veikt arī rēķinu apmaksu un skaitītāja rādījumu nodošanu.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Elektrības cena sastāv no vairākām komponentēm:
- Elektrības cena, kas tiek maksāta tirgotājam.
- Sadales un pārvades tīkla tarifs.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ja skaitītāja rādījumi nav nodoti (klasiskā skaitītāja gadījumā) vai viedajam skaitītājam nav nostrādājusi attālinātā datu nolasīšana, rēķins tiek izrakstīts, izmantojot vidējo patēriņu. Elektrības patēriņa datus Tet saņem no AS Sadales tīkls.
Lasi vairāk mūsu palīdzības lapā.
Elektrības rēķins ir jāapmaksā 12 kalendāro dienu laikā no tā saņemšanas dienas.
Jā, visiem klientiem piedāvājam iespēju saņemt apvienoto rēķinu. Šo izvēli vari izdarīt līguma slēgšanas brīdī, kā arī vari mainīt savu izvēli 1 reizi mēnesī par nākamo norēķinu periodu, rakstot pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā "Saziņa" vai uz e-pastu tet@tet.lv, kā arī zvanot pa tālruni 67000177.
Jā, pie Tet tu vari saņemt rēķinu gan par katru objektu (adresi) atsevišķi, gan par visiem objektiem kopā. Vari arī izvēlēties saņemt apvienotu rēķinu par elektrības un telekomunikāciju pakalpojumiem.
Jā, tev ir iespēja iemaksāt avansa summu uz priekšu, un šī summa tiks izmantota kārtējo rēķinu dzēšanai. Šādu pieeju iesakām izmantot, lai izvairītos no maksājumu kavējumiem atvaļinājuma vai prombūtnes laikā. Avansā vari iemaksāt jebkādu summu jebkur, kur var veikt Tet rēķina apmaksu - internetbankā, banku filiālēs, Tet veikalos, Latvijas Pastā.
Veicot maksājumu, norādi savu Tet klienta numuru un norēķinu konta numuru, par kuru veic avansa maksājumu (atrodams uz jebkura Tet rēķina augšējā labajā stūrī).
Periodā, kad elektroenerģija netiek patērēta, klientiem tiek piemērota tikai Sadales tīkla fiksētā maksa par pieslēguma nodrošināšanu, kas tiek piestādīta katru mēnesi, atbilstoši izvēlētajam Sadales tīkla tarifu plānam. Šo maksu redzēsi savā rēķinā atsevišķā rindiņā.
Ieskaties, kā ietaupīt enerģiju un saimniekot gudrāk!
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā vai noskaties īsu video ar vērtīgiem ieteikumiem šeit.
Jaunu cenas piedāvājumu saņem klienti, kuru esošā līguma termiņš tuvojas beigām. Cenas piedāvājumu nosūtām ne vēlāk kā 30 dienas pirms līguma termiņa beigām.
- Ja piedāvājums Tevi apmierina, nekas nav jādara – līgums stāsies spēkā automātiski un būs pieejams pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Tev automātiski tiek piedāvāts tas pats līguma termiņš, kāds bija iepriekš, taču vari izvēlēties arī jebkuru citu fiksētās cenas periodu.
- Ja vēlies slēgt līgumu uz citu termiņu, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.
- Ja vēlies izmēģināt tarifu plānu Tet Dinamiskais, kur elektroenerģijas cena atbilst cenai Nord Pool biržā, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.
- Ja neviens no piedāvājumiem tev nešķiet pievilcīgs, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.
Pakalpojuma sniedzēja maiņa ir ļoti vienkārša. Izvēlies kādu no mūsu tarifu plāniem un aizpildi pieteikumu mūsu mājaslapā, zvanot pa tālruni 67000177 vai arī dodoties uz kādu no Tet veikaliem.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā vai noskaties īsu video pamācību šeit.
Elektroenerģijas tirgotāja maiņu vari veikt 1 reizi mēnesī.
Pakalpojuma minimālais lietošanas laiks ir 30 dienas un to vari mainīt ne biežāk kā 1 reizi mēnesī.
Tev tikai jāaizpilda pieteikuma forma mājaslapā, aizpildot atbilstošos laukus. Ja būs nepieciešama papildu informācija, - mēs ar tevi sazināsimies.
Slēdzot pakalpojuma līgumu ar Tet, tu vari izvēlēties visus savus objektus, bet par katru no tiem būs atsevišķs līgums. Šāda pieeja padara ērtāku objektu pārvaldību gan mainot pakalpojuma parametrus, gan mainot izvēlēto tirgotāju.
Līguma slēdzējam nav obligāti jābūt objekta īpašniekam. Tu vari slēgt līgumu par konkrēto objektu, arī tad, ja esi īrnieks, objektā dzīvo kāds tavs radinieks vai arī ir kāds cits iemesls, kāpēc vēlies veikt elektroenerģijas maksājumus par šo objektu.
Pakalpojuma cena var mainīties tikai tad, kad beidzas izvēlētā tarifu plāna Tet Stabilais vai Tet Stabilais+ līguma termiņš, bet par to mēs tevi brīdināsim vismaz 30 dienas iepriekš. Tarifu plāna Tet Dinamiskais elektroenerģijas cena atbilst cenai Nord Pool biržā.
Tarifu plāns Tet Dinamiskais ir beztermiņa un līgums beigsies tikai tad, kad tu pats to vēlēsies.
Tarifu plānam Tet Stabilais un Tet Stabilais+ līgumu iespējams noslēgt uz tev ērtu termiņu no 1 līdz 4 gadiem. Kad līguma termiņš tuvosies beigām, mēs ar tevi sazināsimies, lai pagarinātu līgumu vai arī piedāvātu kādu citu tarifu plānu. Ņem vērā, ka, pārtraucot tarifu plāna Tet Stabilais vai Tet Stabilais+ līgumu pirms termiņa beigām, tiek piemērota līguma izbeigšanas maksa, saskaņā ar noslēgtā līguma nosacījumiem.
SIA Tet klientiem, kam pienākas šis atbalsts, informāciju par piemērojamo atbalstu ik mēnesi nodrošinās Būvniecības valsts kontroles birojs.
Par elektrības patēriņu aizsargātajiem lietotājiem tiks piemērotas sekojošas atbalsta summas:
*Atbalsts tiks piemērots arī tām daudzbērnu ģimenēm, kurās vismaz viens no bērniem vecumā no 18 līdz 24 gadiem iegūst vispārējo, augstāko vai profesionālo izglītību ārzemēs. Ja atbilstat šādai daudzbērnu ģimenes kategorijai, tad atbalsta saņemšanai nepieciešams nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam iesniegumu, norādot savu vārdu, uzvārdu un personas kodu, un pievienojot Latvijas Goda ģimenes apliecības kopiju.
Statusu, kā arī tev piešķirto maksājuma samazinājumu vari pārbaudīt latvija.lv (e-pakalpojums "Aizsargātā lietotāja statusa noteikšana") vai vēršoties Būvniecības valsts kontroles birojā.
Ar atbalstu tiks segtas elektrības, sadales sistēmas pakalpojumu un obligātās iepirkuma komponentes izmaksas, neiekļaujot PVN. Ja persona atbilst vairākiem aizsargātā lietotāja veidiem vienlaicīgi, atbalsts summējas. Uzkrājums, ja atbalsts pārsniegs rēķina kopsummu (neiekļaujot PVN), tiks summēts kalendārā gada ietvaros.
Ar Aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojuma noteikumiem vari epazīties šeit
Ja esi aizsargātais lietotājs un līgums ir sastādīts uz tavu vārdu, atbalsts tiks attiecināts uz tavu līgumu automātiski.
Ja tev ir pakalpojums vienlaicīgi pie vairākiem tirgotājiem, norādi izvēli, uz kuru no tirgotājiem attiecināt atlaidi latvija.lv (e-pakalpojums "Aizsargātā lietotāja statusa noteikšana") vai vērsies Būvniecības valsts kontroles birojā.
Lai saņemtu aizsargātā lietotāja atlaidi automātiski, aicinām pārreģistrēt elektroenerģijas pakalpojumu uz jūsu vārdu. Ja tomēr tas nav iespējams, nepieciešams rakstisks iesniegums, kurā jānorāda:
Ieskaties Tet Palīdzības lapā!
Neto norēķinu sistēmas Universālā pakalpojuma nosacījumus nosaka MK noteikumi Nr. 635.
Kas var izmantot Neto norēķinu sistēmas Universālo pakalpojumu pie Tet?
- Mikroģenerators – 11,1 kW;
- Elektrostacijas – 50 kW;
Kādam nolūkam izmanto Neto norēķinus?
Kā pieteikt Neto norēķinu sistēmas Universālo pakalpojumu pie Tet?
- Zvanot pa tālruni: 67000177;
- Rakstot uz e-pastu: tet@tet.lv;
- Atstājot savu kontaktinformāciju, - mēs ar tevi sazināsimies.