Elektrības tarifi

Elektrības tarifi

 

Lai enerģijas mājās netrūkst!

Lai enerģijas mājās netrūkst!

Elektrības tarifi

Elektrības tarifi

 

Lai enerģijas mājās netrūkst!

Lai enerģijas mājās netrūkst!

Piesaki ātri un vienkārši!

Informācija par tarifu plānu "Universālais"

Informācija par tarifu plānu "Universālais"

Kam pienākas aizsargātā lietotāja atlaides?

  • daudzbērnu ģimenei - 25,00 €/mēn.;
  • personai ar 1. invaliditātes grupu vai tās aizgādnim - 20,00 €/mēn.;
  • trūcīgai vai maznodrošinātai mājsaimniecībai (personai) - 20,00 €/mēn.;
  • ģimenei (personai), kuras aprūpē ir bērns ar invaliditāti - 20,00 €/mēn.
  • Kā saņemt aizsargātā lietotāja atbalstu?

  • pārliecinies, ka dokumenti, kas nodrošina aizsargātā lietotāja statusu, ir derīgi; Doties uz latvija.lv
  • piesakot Tet elektrību, papildu dokumenti nav jāiesniedz – atlaide tiks piemērota automātiski; Uzzināt vairāk
  • atlaidi saņemsi nākamajā mēnesī pēc pakalpojuma ierīkošanas.
  • Kā pieteikt Tet elektrību ar aizsargātā lietotāja atbalstu?

    Kāpēc izvēlēties Tet elektrību?

    Pārvaldi savus tēriņus gudri!

    Seko līdzi elektrības patēriņam, biržas cenām un iesniedz elektrības skaitītāju rādījumus vienuviet - Mans Tet lietotnē!

    Uzzināt vairāk

    mans-tet-lietotne

    Pieslēgt Tet elektrību ir vienkārši, skaties!

    Skatīties video -->

    Jaunajiem klientiem 5 € atlaide rēķinam 3 mēnešus

    Vienkārša pieslēgšana un izcila apkalpošana

    Aizsargātā lietotāja atbalsts

    Uzzināt vairāk

    Aktualitātes

    Nevari izvēlēties? Piezvani mums!

    67011777

    67011777

    67011777

    Vai atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim!

    Vai atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim!

    Nosūtīt

    Tavs kontakttālrunis ir saņemts

    Tavs kontakttālrunis ir saņemts

    Tavs kontakttālrunis ir saņemts

    Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.

    Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.

    Aizvērt

    Biežāk uzdotie jautājumi

    Jaunajiem klientiem

    Rēķini

    Līgumi

    Aizsargātā lietotāja atbalsts

    Valsts atbalsts

    Citi

    Jaunu cenas piedāvājumu saņem klienti, kuru esošā līguma termiņš tuvojas beigām. Cenas piedāvājumu nosūtām ne vēlāk kā 30 dienas pirms līguma termiņa beigām.

     

    - Ja piedāvājums Tevi apmierina, nekas nav jādara – līgums stāsies spēkā automātiski un būs pieejams pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Tev automātiski tiek piedāvāts tas pats līguma termiņš, kāds bija iepriekš, taču vari izvēlēties arī jebkuru citu fiksētās cenas periodu.

     

    - Ja vēlies slēgt līgumu uz citu termiņu, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.

     

    - Ja vēlies izmēģināt tarifu plānu Tet Dinamiskais, kur elektroenerģijas cena atbilst cenai Nord Pool biržā, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.

     

    - Ja neviens no piedāvājumiem tev nešķiet pievilcīgs, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.

    Visu aktuālo informāciju vienmēr atradīsi pašapkalpošanās portālā Mans Tet.

     

    Jauno līgumu un piedāvājumu vari apskatīt sadaļā "Pakalpojumi" → "Mani līgumi".

    No 01.07.2023. stājas spēkā jauni AS “Sadales tīkls” elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu tarifi Pamata un Speciālais. Turpmāk mājsaimniecībām un uzņēmumiem būs vienādi tarifi.

     

    Pāreja notiks automātiski un izmaiņas būs redzamas, sākot ar augusta rēķinu par jūlijā patērēto elektroenerģiju. Nepieciešamības gadījumā tarifu plānu būs iespējams mainīt bez maksas.

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā

    Priekšrocības ir abiem tarifu plāniem:

     

    - tarifu plāns Tet Stabilais ir piemērots risinājums, ja vēlies paredzēt ikmēneša elektroenerģijas izmaksas un saņemt stabilu, garantētu cenu par katru kWh līdz pat 4 gadiem.

     

    - tarifu plāns Tet Dinamiskais ir piemērots risinājums, ja ikdienā vēlies kontrolēt elektroenerģijas cenu. Seko līdzi elektroenerģijas cenas izmaiņām biržā savā Mans Tet lietotnē un lieto elektrību laikā, kad tās cena tev ir vispiemērotākā.

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā vai noskaties īsu video šeit.

    Jā, piesakot Tet elektrību, atlaide tavam rēķinam tiks piemērota automātiski - nākamajā mēnesī pēc pakalpojuma ierīkošanas. Papildu dokumenti nav jāiesniedz.

     

    Pārliecinies, ka dokumenti, kas nodrošina aizsargātā lietotāja statusu, ir derīgi. Pārbaudi to www.latvija.lv.

    Ja tev ir viedais skaitītājs, tad skaitītāja rādījumi nav jānodod, - datus par patēriņu saņemsim automātiski.

     

    Ja tev ir klasiskais skaitītājs, tad rādījumus 1x/mēnesī (no 27. līdz 3. datumam) vari nodot pašapkalpošanās portālos Mans Tet vai AS "Sadales tīkls". Ja piemirsi iesniegt skaitītāja rādījumus, - neuztraucies, rēķins tiks izrakstīts pēc vidējā vēsturiskā patēriņa.

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.

    Elektrības patēriņam pa mēnešiem, dienām un pat stundām ērti vari sekot līdzi pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā "Elektrība" → "Patēriņa pārskats".

     

    Lejupielādē Mans Tet lietotni App Store vai Google Play.

    Elektrības cenas svārstībām Nord Pool biržā vari sekot līdzi Mans Tet lietotnē. Biržā elektrības cena mainās ik stundu, tādēļ iesakām izmanto Mans Tet logrīku. Uzliec to savam viedtālruņa ekrānam un elektrības cena (bez PVN) būs redzama vienmēr - gluži kā pareizs laiks un datums! Tā mājas darbus, kas prasa lielu elektrības patēriņu, varēsi ieplānot brīžos, kad elektrības cena ir visizdevīgākā.

     

    Kā uzlikt logrīku, uzzini mūsu Palīdzības lapā.

    Tarifu plānu vari nomainīt, rakstot pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā "Saziņa" vai uz e-pastu tet@tet.lv, kā arī zvanot pa tālruni 67000177. Ja elektrības pakalpojumu šobrīd jau lieto, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša pēdējam datumam, un izmaiņas stāsies spēkā ar nākamā mēneša pirmo datumu.

     

    Ja tikko pieteici pakalpojumu nākamajam mēnesim un neesi vēl sācis to lietot, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša 15. datumam.

    Noskaties īsu video pamācību šeit.

    Ja nākotnē vēlies prognozējamu elektrības rēķinu, jebkurā brīdī vari nofiksēt cenu uz 1, 2, 3 vai 4 gadiem. Šobrīd izdevīgākā cena ir tarifu plānam Tet Stabilais ar 4 gadu līgumu. Pārtraucot tarifu plāna Tet Stabilais līgumu pirms termiņa beigām, tiek piemērota līguma izbeigšanas maksa, saskaņā ar noslēgtā līguma nosacījumiem.

     

    Tarifu plāna maiņu piesaki pašapkalpošanās portālā Mans Tet, sadaļā "Maini savu elektrības tarifu plānu". Jauno tarifu varēsi izmantot jau nākamā mēneša 1. datumā. 

    Uz Mans Tet

    Ja izvēlējies atsevišķu elektrības pakalpojuma rēķinu, tad saņemsi to no 12. līdz 15. mēneša datumam.

     

    Ja izvēlējies apvienoto rēķinu elektrības un telekomunikāciju pakalpojumiem, tad rēķinu saņemsi sākot ar 12. mēneša datumu līdz 20. datumam:

     

    - ja rēķinu par telekomunikāciju pakalpojumiem iepriekš saņēmi pēc 15. datumam, tad arī apvienoto rēķinu saņemsi tajā pašā datumā;

     

    - ja rēķinu par telekomunikāciju pakalpojumiem iepriekš saņēmi no 1. mēneša datuma līdz 15. datumam, tad arī apvienoto rēķinu saņemsi no 12. mēneša datuma līdz 15. datumam. 

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.

    Visiem saviem klientiem nodrošinām bezmaksas rēķinu saņemšanu pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Pašapkalpošanās portālā ir pieejama informācija par taviem rēķiniem. Turpat ātri un ērti vari veikt arī rēķinu apmaksu un skaitītāja rādījumu nodošanu.

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.

    Elektrības cena sastāv no vairākām komponentēm:

     

    - Elektrības cena, kas tiek maksāta tirgotājam.

     

    - Sadales un pārvades tīkla tarifs.

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.

    Ja skaitītāja rādījumi nav nodoti (klasiskā skaitītāja gadījumā) vai viedajam skaitītājam nav nostrādājusi attālinātā datu nolasīšana, rēķins tiek izrakstīts, izmantojot vidējo patēriņu. Elektrības patēriņa datus Tet saņem no AS Sadales tīkls.

     

    Lasi vairāk mūsu palīdzības lapā.

    Elektrības rēķins ir jāapmaksā 12 kalendāro dienu laikā no tā saņemšanas dienas.

    Jā, visiem klientiem piedāvājam iespēju saņemt apvienoto rēķinu. Šo izvēli vari izdarīt līguma slēgšanas brīdī, kā arī vari mainīt savu izvēli 1 reizi mēnesī par nākamo norēķinu periodu, rakstot pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā "Saziņa" vai uz e-pastu tet@tet.lv, kā arī zvanot pa tālruni 67000177.

    Jā, pie Tet tu vari saņemt rēķinu gan par katru objektu (adresi) atsevišķi, gan par visiem objektiem kopā. Vari arī izvēlēties saņemt apvienotu rēķinu par elektrības un telekomunikāciju pakalpojumiem.

    Jā, tev ir iespēja iemaksāt avansa summu uz priekšu, un šī summa tiks izmantota kārtējo rēķinu dzēšanai. Šādu pieeju iesakām izmantot, lai izvairītos no maksājumu kavējumiem atvaļinājuma vai prombūtnes laikā. Avansā vari iemaksāt jebkādu summu jebkur, kur var veikt Tet rēķina apmaksu - internetbankā, banku filiālēs, Tet veikalos, Latvijas Pastā.

     

    Veicot maksājumu, norādi savu Tet klienta numuru un norēķinu konta numuru, par kuru veic avansa maksājumu (atrodams uz jebkura Tet rēķina augšējā labajā stūrī).

    Periodā, kad elektroenerģija netiek patērēta, klientiem tiek piemērota tikai Sadales tīkla fiksētā maksa par pieslēguma nodrošināšanu, kas tiek piestādīta katru mēnesi, atbilstoši izvēlētajam Sadales tīkla tarifu plānam. Šo maksu redzēsi savā rēķinā atsevišķā rindiņā.

    Ieskaties, kā ietaupīt enerģiju un saimniekot gudrāk! 

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā vai noskaties īsu video ar vērtīgiem ieteikumiem šeit.

    Jaunu cenas piedāvājumu saņem klienti, kuru esošā līguma termiņš tuvojas beigām. Cenas piedāvājumu nosūtām ne vēlāk kā 30 dienas pirms līguma termiņa beigām.

     

    - Ja piedāvājums Tevi apmierina, nekas nav jādara – līgums stāsies spēkā automātiski un būs pieejams pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Tev automātiski tiek piedāvāts tas pats līguma termiņš, kāds bija iepriekš, taču vari izvēlēties arī jebkuru citu fiksētās cenas periodu.

     

    - Ja vēlies slēgt līgumu uz citu termiņu, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.

     

    - Ja vēlies izmēģināt tarifu plānu Tet Dinamiskais, kur elektroenerģijas cena atbilst cenai Nord Pool biržā, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.

     

    - Ja neviens no piedāvājumiem tev nešķiet pievilcīgs, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet vai zvanot uz 67000177.

    Pakalpojuma sniedzēja maiņa ir ļoti vienkārša. Izvēlies kādu no mūsu tarifu plāniem un aizpildi pieteikumu mūsu mājaslapā, zvanot pa tālruni 67000177 vai arī dodoties uz kādu no Tet veikaliem.

     

    Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā vai noskaties īsu video pamācību šeit.

    Elektroenerģijas tirgotāja maiņu vari veikt 1 reizi mēnesī.

    Pakalpojuma minimālais lietošanas laiks ir 30 dienas un to vari mainīt ne biežāk kā 1 reizi mēnesī.

    Tev tikai jāaizpilda pieteikuma forma mājaslapā, aizpildot atbilstošos laukus. Ja būs nepieciešama papildu informācija, - mēs ar tevi sazināsimies.

    Slēdzot pakalpojuma līgumu ar Tet, tu vari izvēlēties visus savus objektus, bet par katru no tiem būs atsevišķs līgums. Šāda pieeja padara ērtāku objektu pārvaldību gan mainot pakalpojuma parametrus, gan mainot izvēlēto tirgotāju.

    Līguma slēdzējam nav obligāti jābūt objekta īpašniekam. Tu vari slēgt līgumu par konkrēto objektu, arī tad, ja esi īrnieks, objektā dzīvo kāds tavs radinieks vai arī ir kāds cits iemesls, kāpēc vēlies veikt elektroenerģijas maksājumus par šo objektu.

    Pakalpojuma cena mainīsies tikai beidzoties izvēlētā tarifu plāna Tet Stabilais līguma termiņam - 1, 2, 3 vai 4 gadi, bet par to mēs tevi brīdināsim vismaz 30 dienas iepriekš.

     

    Tarifu plāna Tet Dinamiskais elektroenerģijas cena atbilst cenai Nord Pool biržā.

    Tarifu plāns Tet Dinamiskais ir beztermiņa tarifu plāns un līgums beigsies tikai tad, kad tu pats to vēlēsies.

     

    Tarifu plānam Tet Stabilais līgumu slēdzam uz 1, 2, 3 un gadiem. Kad līguma termiņš tuvosies beigām, mēs ar tevi sazināsimies un vienosimies par tālāko sadarbību, vai nu pagarinot līgumu, vai arī piedāvājot kādu citu tarifu plānu. Ņem vērā, ka, pārtraucot tarifu plāna Tet Stabilais līgumu pirms termiņa beigām, tiek piemērota līguma izbeigšanas maksa, saskaņā ar noslēgtā līguma nosacījumiem.

    SIA Tet klientiem, kam pienākas šis atbalsts, informāciju par piemērojamo atbalstu ik mēnesi nodrošinās Būvniecības valsts kontroles birojs.

     

    Uzzināt vairāk

     

    Informējam, ka ir stājušās spēkā noteikumu izmaiņas, kas paredz, ka aizsargātajiem lietotājiem paredzētas atbalsta summas izmaiņas periodā no 2023. gada 1. augustalīdz 2023. gada 31. decembrim.

     

    Par elektrības patēriņu tiks piemērotas sekojošas atbalsta summas:

  • trūcīgai vai maznodrošinātai mājsaimniecībai (personai) - 20 €/mēn.;
  • ģimenei (personai), kuras aprūpē ir bērns ar invaliditāti, - 20 €/mēn.;
  • personai ar I invaliditātes grupu vai tās aizgādnim - 20 €/mēn.;
  • daudzbērnu ģimenei* - 25 €/mēn.
  •  

    *Atbalsts tiks piemērots arī tām daudzbērnu ģimenēm, kurās vismaz viens no bērniem vecumā no 18 līdz 24 gadiem iegūst vispārējo, augstāko vai profesionālo izglītību ārzemēs. Ja atbilstat šādai daudzbērnu ģimenes kategorijai, tad atbalsta saņemšanai nepieciešams nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam iesniegumu, norādot savu vārdu, uzvārdu un personas kodu, un pievienojot Latvijas Goda ģimenes apliecības kopiju.

    Statusu, kā arī tev piešķirto maksājuma samazinājumu vari pārbaudīt latvija.lv (e-pakalpojums "Aizsargātā lietotāja statusa noteikšana") vai vēršoties Būvniecības valsts kontroles birojā.

    Ar atbalstu tiks segtas elektrības, sadales sistēmas pakalpojumu un obligātās iepirkuma komponentes izmaksas, neiekļaujot PVN. Ja persona atbilst vairākiem aizsargātā lietotāja veidiem vienlaicīgi, atbalsts summējas. Uzkrājums, ja atbalsts pārsniegs rēķina kopsummu (neiekļaujot PVN), tiks summēts kalendārā gada ietvaros.

    Ar Aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojuma noteikumiem vari epazīties šeit

    Ja esi aizsargātais lietotājs un līgums ir sastādīts uz tavu vārdu, atbalsts tiks attiecināts uz tavu līgumu automātiski.

     

    Ja tev ir pakalpojums vienlaicīgi pie vairākiem tirgotājiem, norādi izvēli, uz kuru no tirgotājiem attiecināt atlaidi latvija.lv (e-pakalpojums "Aizsargātā lietotāja statusa noteikšana") vai vērsies Būvniecības valsts kontroles birojā.

    Lai saņemtu aizsargātā lietotāja atlaidi automātiski, aicinām pārreģistrēt elektroenerģijas pakalpojumu uz jūsu vārdu. Ja tomēr tas nav iespējams, nepieciešams rakstisks iesniegums, kurā jānorāda:

  • līgumslēdzēja (galalietotāja) līguma numuru;
  • savu vārdu, uzvārdu;
  • savu personas kodu;
  • pakalpojuma saņemšanas adresi;
  • savu kontaktinformāciju.
  • No 2023. gada 1. septembra līdz 31. decembrim valsts piešķīrusi atbalstu sadales sistēmas tarifa fiksētās daļas (jaudas uzturēšanas maksas) kompensācijai 60% apmērā. Lai to saņemtu, elektrības pieslēgumam ir jābūt reģistrētam uz privātpersonas vārda.

    Atbalsts tiks piemērots gan Sadales tīkla Pamata, gan Speciālā tarifu plāna lietotājiem.

    No 2023. gada 1. septembra līdz 31. decembrim mājsaimniecībām maksimālais izdevīgais ikmēneša patēriņš norēķiniem ar Speciālo tarifu plānu ir samazinājies.

    Aicinām rūpīgi izvērtēt tarifu plānu piemērotību! Mainīgās vai grūti paredzamās situācijās ieteicams palikt pie Pamata tarifu plāna. Iepazīsties ar tarifu plānu un patēriņa tabulu.

    Jā, kompensācija rēķinā tiks iekļauta automātiski.

    Pirmo rēķinu ar iekļautu valsts atbalstu saņemsi šī gada (2023.) oktobrī par septembrī patērēto enerģiju. Pēdējais rēķins ar tarifu samazinājumu pie tevis nonāks 2024. gada janvārī par decembra patēriņu.

    Rēķinos tiks atspoguļota gan maksa par sadales sistēmas pakalpojumiem, gan arī sadales tarifa fiksētās daļas samazinājums 60% apmērā (summa ar mīnusa zīmi).

    Valsts atbalsts attiecas tieši uz Sadales tīkla tarifu fiksēto daļu, kas ir pieaugusi tarifu maiņas dēļ. To redzēsi laukā “Maksa par jaudas uzturēšanu (maksas samazinājums)”.

    Tas netiks piemērots pārrēķiniem, kas veikti sistēmas lietotāju pārkāpumu gadījumos, kā arī citiem Sadales tīkla pakalpojumiem, piemēram, pieslēguma atjaunošanai un slodzes atjaunošanai.

    Ieskaties Tet Palīdzības lapā!