Ar Tet elektrību 3 mēnešus saņem 5 € atlaidi rēķinam!

 

Fona attēls Fona attēls

Elektrība

Tet Stabilais
Tet Dinamiskais

Fiksēta cena par katru kWh visu līguma termiņu.

Cena, kas seko izmaiņām biržā. Bez līguma izbeigšanas maksas.

Līguma termiņš:

Beztermiņa līgums

0.21932 €/kWh

Cena norādīta ar PVN

Ieguvumi

Tet Stabilais

Tet Dinamiskais

Mēneša maksa balstoties uz patērētajām kWh konkrētajā mēnesī

Stabils risinājums, ja nevēlies uztraukties par biržas cenas svārstībām

Iespēja fiksēt un garantēt sev cenu uz termiņu līdz pat 4 gadiem

Izdevīgāk, ja vairāk elektrību izmanto naktīs (23:00—7:00) vai brīvdienās*

* ja Tev ir viedais skaitītājs

Ar beztermiņa līgumu

Bez pakalpojuma abonēšanas maksas

Autorizējies, lai saņemtu precizētu aprēķinu savai adresei

Valsts atbalsts elektrības cenu kāpšanas kompensēšanai

Valsts atbalsts elektrības cenu kāpšanas kompensēšanai

  • Pilnībā kompensēta maksa par OIK.
  • Palielināts atbalsts visiem aizsargātajiem lietotājiem līdz 2023. gada 30. aprīlim.
  • Kompensācija pirmajām 100 kWh no 2022. gada 1. oktobra līdz 2023.gada 30. aprīlim.
  • Kompensācija elektroenerģijas lietotāju mājokļa apkurei.

Arī Tet elektrība Tavā lietotnē!

Tet elektrība arī tavā Mans Tet lietotnē!

  • Apskati pašreizējo un iepriekšējo periodu elektrības patēriņu
  • Seko līdzi elektrības biržas cenām
  • Iepazīsties ar pieejamajiem tarifu plāniem
  • Iesniedz elektrības skaitītāju rādījumus

 

Kāds būs mans ikmēneša maksājums?

Ja jau esi Tet elektrības lietotājs, savu tarifu plānu vari nomainīt, zvanot uz 177 vai 67000177.
 

Nezini, kurš no tarifiem būtu tev piemērotākais?

Blueconic image
Atstāj savu kontakttālruni un mēs ar tevi sazināsimies, lai piedāvātu piemērotāko risinājumu.
+371 Ievadi telefona numuru (numuram jāsākas ar 2 vai 6)
Paldies, pieteikums ir saņemts!
Mēs sazināsimies ar tevi divu darba dienu laikā.

Atstātā kontaktinformācija tiks izmantota tikai, lai sazinātos par Tet pakalpojumu.
Datu pārzinis:

 

Biežāk uzdotie jautājumi

Esošajiem klientiem
Skaitītāju rādījumi
Līgumi
Norēķini

Kas sastāda manu elektrības rēķinu?

Pilnā elektrības cena sastāv no vairākām komponentēm: 

- Elektrības cena, kas tiek maksāta tirgotājam. 

- Sadales un pārvades tīkla tarifs. 

- Obligātā iepirkuma komponente (OIK). 

Vairāk

Kā es varu samazināt savu elektrības rēķinu?

Ieskaties, kā ietaupīt enerģiju un saimniekot gudrāk!

Vairāk

Kad un kā varu mainīt savu elektrības tarifu plānu?

Ja esi jau sācis lietot elektrības pakalpojumu, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša pēdējam datumam, un izmaiņas stāsies spēkā ar nākamā mēneša pirmo datumu.

 

Ja esi tikko pieteicis pakalpojumu nākamajam mēnesim un neesi vēl sācis to lietot, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša 15. datumam.

 

Savu tarifu plānu vari nomainīt, zvanot uz 177 vai 67000177. 

Ar ko atšķiras tarifu plāni Stabilais un Dinamiskais?

Katram no tarifu plāniem ir savas priekšrocības – viss atkarīgs no tā, kādi ir Tavi ikdienas paradumi un vajadzības.

 

- Ja vēlies garantētu, nemainīgu cenu un viegli prognozējamas izmaksas, labākā izvēle būs tarifu plāns Stabilais, kam ir fiksēta cena par 1 kWh. Izvēloties šo tarifu plānu, var būt brīži, kad Tava cena ir nedaudz augstāka par biržas cenu. Tāpat jāņem vērā, ka līgumā ir paredzēts līgumsods par līguma pārtraukšanu pirms termiņa beigām.

- Ja vēlies sekot līdzi biržas cenām un izmantot brīžus, kad cenas ir zemākās, piemērotākā izvēle ir tarifu plāns Dinamiskais. Ikmēneša cena rēķinā būs mainīga – būs periodi, kad tā būs krītoša un periodi, kad augoša. Tarifu plānam Dinamiskais ir beztermiņa līgums bez līgumsoda. Plašāk iepazīties ar biržas cenu tendencēm vari šeit. 

- Šobrīd cenas elektrības tirgū ir pieaugušas – to veicinājušas izmaiņas pieprasījumā un augošās resursu cenas. Neskatoties uz to, pie Tet Tu saņemsi iespējami izdevīgāko piedāvājumu nākamajam periodam.

 

Kas ietekmē šo cenu svārstību?

 

- Laikapstākļi un hidroresursi. Šogad mūs pārsteidza auksta ziema – tādos apstākļos ir samazināta hidroelektrostaciju kapacitāte ražot nepieciešamo elektrību, taču vienlaicīgi nepieciešami vairāk resursu apkures nodrošināšanai. Arī šī vasara, kas bija sausa un ļoti karsta, ierobežoja pieejamo dabas resursu elektrības ražošanai. Tas visā Eiropā ir ietekmējis būtisku 1 kWh cenas pieaugumu.

- Kopējais elektroenerģijas patēriņa pieaugums. Daudzas nozares sāk lēnām atkopties no Covid krīzes – atjaunojas ražošanas procesi, un līdz ar to pieaug arī elektrības kopējais patēriņš.

- Globālās tendences. Svarīgi saprast, ka šīs ir globālas tirgus tendences – elektroenerģijas cenu kāpums vērojams teju visās pasaules valstīs. Tāpat pieaug cena gāzei un CO2 izmešu kvotām, kas ietekmē arī elektrības cenas.

Cena biržā ir mainīga. Tas, vai cena kritīsies un atgriezīsies iepriekšējā līmenī, ir lielā mērā atkarīgs no klimatiskajām izmaiņām, kopējās Eiropas nostājas par CO2 izmešiem un citu resursu, piemēram, gāzes cenām.

Kuru tarifu plānu izvēlēties?

Priekšrocības ir abiem tarifu plāniem, tādēļ svarīgi izvēlēties sev piemērotāko.

 

Stabilā tarifu plāna lietotāji var vieglāk prognozēt savus rēķinus, taču ietaupīt iespējams tikai tad, ja tiek samazināts elektrības patēriņš. Arī mirklī, kad biržas cena kļūst zemāka, Stabilā tarifu plāna klientiem izmantot zemo cenu nav iespējams, jo maksa par 1 kWh ir nofiksēta un nemainīga – to neskar cenas svārstības biržā.

 

Dinamiskā tarifu plāna lietotājiem ir iespēja ietaupīt, sekojot līdzi cenai biržā un lietojot elektrību brīdī, kad cena ir zemāka. Jārēķinās, ka būs mēneši, kad cenas būs zemākas un tieši otrādi – augstākas. Svarīgi ņemt vērā, ka ilgtermiņā “lētākie mēneši” kompensē “dārgos mēnešus”, taču, lai justu šo ieguvumu, pakalpojums jālieto vismaz 2 gadus.

 

Lai ērti sekotu līdzi biržas cenu izmaiņām un lielās iekārtas lietotu brīdī, kad cena ir zemāka, noteikti noderēs Mans Tet lietotne – tur vari sekot cenu izmaiņām ne tikai šodienai, bet arī rītdienai. Lejupielādē Mans Tet lietotni.

Kāpēc var pieaugt ikmēneša rēķins par elektrību?

Tavu elektrības rēķinu ietekmē:

1. tavs elektrības patēriņš;

2. biržas cenas izmaiņas;

3. skaitītāju maiņa.

Vairāk

Kā man jārīkojas, ja esmu saņēmis jaunu līguma piedāvājumu?

- Ja piedāvājums Tevi apmierina, nekas nav jādara – līgums stāsies spēkā automātiski un būs pieejams pašapkalpošanās portālā Mans Tet.

- Tev automātiski tiek piedāvāts tas pats līguma termiņš, kas bija iepriekš, taču Tu vari izvēlēties arī jebkuru citu fiksētās cenas periodu. Ja redzi, ka citam termiņam ir izdevīgāka cena un Tu vēlies tieši to, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet.

- Ja šobrīd redzi, ka Tev piemērotāks ir tarifu plāns Dinamiskais, kas balstās uz biržas cenām, aicinām sazināties ar mums pašapkalpošanās portālā Mans Tet.

- Ja tomēr neviens no piedāvājumiem nešķiet pievilcīgs, vari izvēlēties jebkuru citu elektrības tirgotāju – tas jāizdara līdz mēneša 15. datumam un Tet atsevišķi atteikums nav jāiesniedz.

Kāpēc es saņemu jaunu fiksētas cenu piedāvājumu no Tet?

Pievērs uzmanību savam līguma termiņam – tas noteikti tuvojas beigām. Šādos gadījumos Tet nosūta jaunu cenas piedāvājumu ne vēlāk kā 30 dienas pirms līguma beigām.

Kur es varu apskatīt aktuālo informāciju, ja esmu palaidis garām e-pastu un citus ziņojumus?

Visu aktuālo informāciju vienmēr atradīsi pašapkalpošanās portālā Mans Tet.

Jauno līgumu un piedāvājumu vari apskatīt sadaļā Pakalpojumi → Mani līgumi.

Kur un kā es varu nodot skaitītāju rādījumus?

Ja tev ir viedais skaitītājs, tad skaitītāja rādījumi nav jānodod. Datus par patēriņu mēs saņemsim automātiski. 

 

Ja tev ir klasiskais skaitītājs, tad rādījumus par to vari nodot pašapaklpošanās portālā Mans Tet un tā lietotnē, kā arī AS Sadales tīklu pašapkalpošanās portālā.

Vairāk

Cik bieži man ir obligāti jānodod skaitāja rādījumi?

Ja tev ir viedais skaitītājs, tad rādījumu nodošana nav jāveic nemaz. Ja tomēr tu maksā pēc patēriņa un neesi vēl saņēmis viedo skaitītāju, tad aicinam rādījumu nodot vienu reizi mēnesī, bet nepārdzīvo, ja tas neizdosies. Šajā gadījumā rēķins tiks aprēķināts pēc vidējā vēsturiskā patēriņa.

Kas veic skaitītāju maiņu?

Skaitītāju maiņu un patēriņa fiksāciju veic Sadales tīkls. Tet saņem jau konkrētus datus, kuri vairs netiek mainīti.

Vai mana maksa par elektroenerģiju pēc skaitītāju maiņas atšķirsies?

Ja skaitītāju rādījumus esi nodevis regulāri un tavi paradumi nav krasi mainījušies, patēriņam rēķinā nevajadzētu atšķirties no iepriekšējiem mēnešiem.

Ja rādījumus ilgstoši neesi nodevis, pēc skaitītāja maiņas un faktisko rādījumu nolasīšanas, patēriņš un summa nākamajā mēnesī var krietni atšķirties.

Kas notiek, ja es ik mēnesi nenodotu skaitītāju rādījumus?

Klientiem, kuri nenodod skaitītāja rādījumus, Sadales tīkls patēriņu ik mēnesi aprēķina, ņemot vērā iepriekšējo mēnešu datus. Tas nozīmē, ka patiesais patēriņš var būt krietni lielāks vai tieši pretēji – mazāks.

Vai mainot skaitītāju, tiek nolasīti faktiskie dati?

Jā, kad tiek mainīts skaitītājs, Sadales tīkla darbinieki nolasa faktiskos skaitītāja rādījumus, un par šādu summu tiek izrakstīts nākamais rēķins.

Ja pēc skaitītāju nomaiņas nākamais rēķins tomēr ir krietni lielāks, vai to ir iespējams apmaksāt pa daļām?

Nē, visa starpība ir jāapmaksā nākamajā rēķinā.

Kā es varu veikt tirgotāja nomaiņu uz Tet? Kas tieši man ir jādara?

Tirgotāja maiņa no tavas puses ir ļoti vienkārša. Izvēlies kādu no mūsu tarifu plāniem, aizpildot formu Tet mājaslapā, zvanot uz Tet klientu servisu 177 vai 67000177, vai arī dodoties uz kādu no Tet veikaliem.

Vairāk

Cik bieži es varu mainīt elektrības tirgotāju?

Tirgotāja maiņas biežumam nav nekādu ierobežojumu, taču, jāievēro elektroenerģijas tirdzniecības līgumā ietvertie nosacījumi par pirmstermiņa līguma laušanu. 

Vairāk

Vai līguma slēdzējam ir obligāti jābūt objekta īpašniekam?

Līguma slēdzējam nav obligāti jābūt objekta īpašniekam. Tu vari slēgt līgumu par konkrēto objektu, arī ja esi īrnieks, objektā dzīvo kāds tavs radinieks vai arī ir kāds cits iemesls, kāpēc vēlies veikt elektroenerģijas maksājumus par šo objektu.

Pie kādiem nosacījumiem tiek izbeigts līgums un kas jādara pēc līguma termiņa beigām?

Tarifu plāns Dinamiskais ir beztermiņa tarifu plāns un līgums beigsies tikai tad, kad tu pats to vēlēsies. 

 

Tarifu plānam Tet Stabilais mēs līgumu slēdzam uz 12, 24, 36 un 48 mēnešiem. Kad tuvosies līguma beigu periods, mēs ar tevi sazināsimies un vienosimies par tālāko sadarbību, vai nu pagarinot līgumu, vai arī piedāvājot kādu citu tarifu plānu.

Kas man ir jāiesniedz, lai noslēgtu līgumu par jaunu iegādātu īpašumu?

Tet nav jāiesniedz nekas vairāk, kā tikai jāaizpilda pieteikuma forma mājaslapā, aizpildot atbilstošos laukus. Ja mums radīsies kādi papildus jautājumi, mēs ar tevi sazināsimies.

Vai es varu maksāt par elektroenerģiju kāda cita klienta vārdā? Kas man šādā gadījumā jādara?

Ja vēlies maksāt par elektroenerģiju kāda cita klienta vārdā, iesakām veikt lietotāja maiņu konkrētajam objektam. Lai to izdarītu, sākumā izvēlies kādu no mūsu pakalpojumiem, aizpildot formu Tet mājaslapā, zvanot uz Tet klientu servisu 177 vai 67000177, vai arī dodoties uz kādu no Tet veikaliem.

Vairāk

Vai es varu noslēgt līgumu par vairākiem objektiem vienlaicīgi?

Tet slēdz līgumus par katru objektu atsevišķi. Slēdzot pakalpojuma līgumu ar Tet, tu vari izvēlēties visus savus objektus, bet par katru no tiem būs atsevišķs līgums. Šāda pieeja padara ērtāku objektu pārvaldību gan mainot pakalpojuma parametrus, gan mainot izvēlēto tirgotāju.

Pie kādiem nosacījumiem var mainīties līgumā noteiktā elektrības cena?

Līgumā noteiktā cena mainīsies beidzoties izvēlētā tarifu plāna Stabilais lietošanas termiņam - 12, 24, 36 vai 48 mēneši, bet par to mēs tevi brīdināsim vismaz 30 dienas iepriekš.

 

Tarifu plānam Dinamiskais cenas var tikt mainītas gan uz augstākām, gan zemākām, ņemot vērā cenu līmeņa izmaiņas Nord Pool SPOT biržā.

Kāds ir minimālais pakalpojuma lietošanas laiks?

Pakalpojuma minimālais lietošanas laiks ir 30 dienas un to var mainīt ne biežāk kā vienu reizi 30 dienās.

Kā es varu uzzināt kāds ir mans rēķins?

Tet visiem saviem klientiem nodrošina bezmaksas rēķinu saņemšanu elektroniski pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Pašapkalpošanās portālā ir pieejama informācija par taviem rēķiniem, tāpat no Mans Tet ir iespējams ātri un ērti veikt rēķinu apmaksu.

Vairāk

Vai man ir jāmaksā par elektrību arī tad, ja es to nelietoju? Piemēram, vasarnīcās ziemas sezonā?

Periodā, kad elektroenerģija netiek lietota, par to nav jāmaksā. 

 

Tomēr ņemot vērā AS Sadales Tīkls tarifus, kas stājās spēkā no 01.08.2016. un ir apskatāmi šeit, klientiem tiek piemērota abonēšanas maksa par pieslēguma nodrošināšanu, kas tiks piestādīta rēķinā katru mēnesi, atbilstoši izvēlētajam tarifu plānam. Šī abonēšanas maksa būs jāmaksā AS Sadales tīkls arī periodā, kad elektroenerģija netiek patērēta. Šo maksu redzēsi Tet atsūtītajā rēķinā kā atsevišķu maksas komponenti. 

Vairāk

Kad saņemšu savu elektrības rēķinu?

Ja esi izvēlējies atsevišķu elektrības pakalpojuma rēķinu, tad saņemsi to no 12. līdz 15. mēneša datumam.

 

Ja esi izvēlējies apvienoto rēķinu gan elektrības, gan telekomunikāciju pakalpojumiem, tad rēķinu saņemsi sākot ar 12. mēneša datumu līdz 20. datumam. Ja iepriekš par telekomunikāciju pakalpojumiem saņēmi pēc 15. datumam, tad arī apvienoto rēķinu saņemsi tajā pašā datumā. Ja iepriekš rēķinu par telekomunikāciju pakalpojumiem saņēmi no 1. mēneša datuma līdz 15. datumam, tad tagad apvienoto rēķinu saņemsi no 12. mēneša datuma līdz 15. datumam.

Vairāk

Vai varu maksāt avansā?

Jā, tev ir iespēja iemaksāt avansa summu uz priekšu, un šī summa tiks izmantota kārtējo rēķinu dzēšanai. Šo iesakām izmantot, lai izvairītos no maksājumu kavējumiem tava atvaļinājuma vai prombūtnes laikā. Tu vari iemaksāt avansā jebkādu izvēlēto summu, jebkurā vietā, kur var veikt Tet rēķina apmaksu - internetbankā, banku filiālēs, Tet veikalos, Latvijas Pastā, utt.

 

Veicot maksājumu, ir nepieciešams norādīt savu Tet pakalpojumu klienta numuru un norēķinu konta numuru, par kuru veic avansa maksājumu (atrodams uz jebkura Tet rēķina klientu datu sadaļas labējā stūrī).

Vai es varu izvēlēties saņemt apvienotu rēķinu par telekomunikācijas un elektrības rēķinu?

Tet nodrošina klientiem iespēju izvēlēties gan apvienoto rēķinu, kurā ir kopā telekomunikācijas un elektroenerģijas pakalpojuma rēķins, kā arī saņemt šos rēķinus atsevišķi. Šo izvēli vari izdarīt līguma slēgšanas brīdī, kā arī mainīt savu izvēli ne biežāk kā reizi mēnesī par nākošo norēķinu periodu. 

Cik ilgā laikā jāveic elektrības rēķina apmaksa?

Elektrības rēķins ir jāapmaksā 12 kalendāro dienu laikā no tā saņemšanas dienas.

Vai ir iespējams saņemt rēķinu par vairākiem objektiem?

Pie Tet tu vari saņemt rēķinu gan par katru objektu (adresi) atsevišķi, gan par visiem objektiem kopā. Tu vari arī izvēlēties saņemt apvienotu rēķinu par elektrības un telekomunikāciju pakalpojumiem.