Par mums Uzņēmumiem
Televīzija
Internets
Veikals
Mans konts
Elektrība
Vairāk

Elektrība

  • Vienkārša un ātra pieteikšana 5 min laikā
  • Izdevīgas elektrības cenas
  • Ērti apvieno rēķinu ar citiem Tet pakalpojumiem

Izvēlies tarifu

Tet Stabilais

36 mēneši

  • Fiksēta cena par katru kWh uz 36 mēn.
  • Zemākā elektrības cena turpmākos trīs gadus

0,13766 €/kWh
Izvēlēties tarifu
Tet Stabilais

24 mēneši

  • Fiksēta cena par katru kWh uz 24 mēn.
  • Paredzams maksājums par elektrību turpmākos divus gadus

0,13941 €/kWh
Izvēlēties tarifu
Tet Stabilais

12 mēneši

  • Fiksēta cena par katru kWh uz 12 mēn.
  • Paredzams maksājums par elektrību turpmāko gadu

0,14095 €/kWh
Izvēlēties tarifu
Tet Dinamiskais

Beztermiņa

  • Cena, kas seko izmaiņām biržā
  • Bez līguma laušanas maksas

Vidēji pēdējos 12 mēnešos

0,13545 €/kWh
Izvēlēties tarifu

Kā veidojas elektrības rēķins?

Cena par 1kWh x patērēto kWh skaits + fiksēta Sadales Tīkla maksa + jaudas komponente

Pārtraucot līgumu pirms termiņa beigām, tiek piemērota līguma laušanas maksa - 12 mēn. līgumam, ne vairāk kā 16 €; 24 un 36 mēnešiem attiecīgi, ne vairāk kā 32 € un 48 €. Ik ceturksni šī maksa samazinās par 4 €.

Tet Stabilais

  • Līgums uz 12, 24 vai 36 mēnešiem
  • Fiksēta cena visu izvēlēto periodu ļauj neuztraukties par elektrības cenas svārstībām.

Tet Dinamiskais

  • Beztermiņa līgums
  • Cena piesaistīta elektrības biržai
  • Pielāgojot elektrības patēriņu biržas norisēm, varēsi samazināt rēķinus un ietaupīt.

Kā tas notiek?

Elektrības tirgotāja maiņa
Klienta maiņa

Piemērs: Adresē, kurā līdz šim elektrību nodrošināja cits pakalpojuma sniedzējs, turpmāk lietosi Tet elektrību.

1. Līguma noslēgšana
  • Piesaki līdz 15. datumam

  • Paraksti līgumu elektroniski vai mutiski telefonsarunas laikā

  • Sāc lietot pakalpojumu nākamā mēneša 1. datumā

2. Pakalpojuma lietošana
  • Nodod skaitītāja rādījumus no 27. līdz 3. datumam portālā Mans Tet

  • Saņem rēķinu, sākot ar 12. mēneša datumu

  • Apmaksā rēķinu 12 dienu laikā

Piemērs: Adresē, kurā līdz šim elektroenerģijas pakalpojums bija uz kāda cita vārda, tu pieslēdz Tet elektrību.

1. Līguma noslēgšana
  • Izvēlies pieslēgšanas datumu

  • Piefiksē skaitītāja rādījumu, no kura sāksi maksāt

  • Paraksti līgumu elektroniski vai mutiski telefonsarunas laikā

2. Pakalpojuma lietošana
  • Nodod skaitītāja rādījumus no 27. līdz 3. datumam portālā Mans Tet

  • Saņem rēķinu, sākot ar mēneša 12. datumu

  • Apmaksā rēķinu 12 dienu laikā

Biežāk uzdotie jautājumi

Skaitītāju rādījumi
Norēķini
Pakalpojumi
Līgumi

Kur un kā es varu nodot skaitītāju rādījumus?

Ja tev ir viedais skaitītājs, tad skaitītāja rādījumi nav jānodod. Datus par patēriņu mēs saņemsim automātiski. 

 

Ja tev ir klasiskais skaitītājs, tad rādījumus par to vari nodot pašapaklpošanās portālā Mans Tet un tā lietotnē, kā arī AS Sadales tīklu pašapkalpošanās portālā.

Vairāk

Kā nodot elektrības skaitītāju rādījumus Mans Tet?

Ērtākais ikmēneša skaitītāju rādījumu nodošanas veids ir to ievade pašapkalpošanās portālā Mans Tet.

 

Ja tev ir viedais skaitītājs, tad skaitītāja rādījumi nav jānodod. Datus par patēriņu mēs saņemsim automātiski. 

 

Ja tev ir vairāki objekti, tad skaitītāju rādījumi par katru no tiem ir jāievada atsevišķi atbilstošajos laukos. 

Vairāk

Kas notiks ja nenodošu skaitītāju rādījumus?

Šajā gadījumā mēs izrakstīsim kārtējo rēķinu atbilstoši tavam vidējam elektrības patēriņam konkrētajā adresē, kas var atšķirties no tava faktiskā patēriņa attiecīgajā mēnesī.

Cik bieži man ir obligāti jānodod skaitāja rādījumi?

Ja tev ir viedais skaitītājs vai arī esi izvēlējies izlīdzināto maksājumu, tad rādījumu nodošana nav jāveic nemaz. Ja tomēr tu maksā pēc patēriņa un neesi vēl saņēmis viedo skaitītāju, tad aicinam rādījumu nodot vienu reizi mēnesī, bet nepārdzīvo, ja tas neizdosies. Šajā gadījumā rēķins tiks aprēķināts pēc vidējā vēsturiskā patēriņa. Vismaz vienu reizi gadā mēs lūgsim AS Sadales Tīkls darbiniekiem apsekot tavu objektu un nolasīt rādījumu, lai veiktu salīdzināšanu.  

Vai viedajam skaitītājam ir jānodod rādījumi?

Ja tev ir viedais skaitītājs, tad skaitītāja rādījumi tev nav jānodod. Datus par patēriņu mēs saņemsim automātiski. 

Kas ietilpst elektrības rēķinā?

Pilnā elektrības cena sastāv no vairākām komponentēm: 

- Elektrības cena, kas tiek maksāta tirgotājam. 

- Sadales un pārvades tīkla tarifs. 

- Obligātā iepirkuma komponente (OIK). 

Vairāk

Kā es varu uzzināt kāds ir mans rēķins?

Tet visiem saviem klientiem nodrošina bezmaksas rēķinu saņemšanu elektroniski pašapkalpošanās portālā Mans Tet. Pašapkalpošanās portālā ir pieejama informācija par taviem rēķiniem, tāpat no Mans Tet ir iespējams ātri un ērti veikt rēķinu apmaksu.

Vairāk

Kad un kā varu mainīt savu elektrības tarifu plānu vai norēķina veidu?

Ja esi jau sācis lietot elektrības pakalpojumu, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša pēdējam datumam, un izmaiņas stāsies spēkā ar nākamā mēneša pirmo datumu.

 

Ja esi tikko pieteicis pakalpojumu nākamajam mēnesim un neesi vēl sācis to lietot, tad pakalpojuma maiņu vari pieteikt līdz mēneša 15. datumam.

 

Savu tarifu plānu vari nomainīt, zvanot uz 177 vai 67000177. 

Kad saņemšu savu elektrības rēķinu?

Ja esi izvēlējies atsevišķu elektrības pakalpojuma rēķinu, tad saņemsi to no 12. līdz 15. mēneša datumam.

 

Ja esi izvēlējies apvienoto rēķinu gan elektrības, gan telekomunikāciju pakalpojumiem, tad rēķinu saņemsi sākot ar 12. mēneša datumu līdz pat 31. datumam. Ja iepriekš par telekomunikāciju pakalpojumiem saņēmi pēc 15. datumam, tad arī apvienoto rēķinu saņemsi tajā pašā datumā. Ja iepriekš rēķinu par telekomunikāciju pakalpojumiem saņēmi no 1. mēneša datuma līdz 15. datumam, tad tagad apvienoto rēķinu saņemsi no 12. mēneša datuma līdz 15. datumam.

Cik ilgā laikā jāveic elektrības rēķina apmaksa?

Elektrības rēķins ir jāapmaksā 12 kalendāro dienu laikā no tā saņemšanas dienas.

Vai varu maksāt avansā?

Jā, tev ir iespēja iemaksāt avansa summu uz priekšu, un šī summa tiks izmantota kārtējo rēķinu dzēšanai. Šo iesakām izmantot, lai izvairītos no maksājumu kavējumiem tava atvaļinājuma vai prombūtnes laikā. Tu vari iemaksāt avansā jebkādu izvēlēto summu, jebkurā vietā, kur var veikt Tet rēķina apmaksu - internetbankā, banku filiālēs, Tet veikalos, Latvijas Pastā, utt.

 

Veicot maksājumu, ir nepieciešams norādīt savu Tet pakalpojumu klienta numuru un norēķinu konta numuru, par kuru veic avansa maksājumu (atrodams uz jebkura Tet rēķina klientu datu sadaļas labējā stūrī).

Vai man ir jāmaksā par elektrību arī tad, ja es to nelietoju? Piemēram, vasarnīcās ziemas sezonā?

Periodā, kad elektroenerģija netiek lietota, par to nav jāmaksā. 

 

Tomēr ņemot vērā AS Sadales Tīkls tarifus, kas stājās spēkā no 01.08.2016. un ir apskatāmi šeit, klientiem tiek piemērota abonēšanas maksa par pieslēguma nodrošināšanu, kas tiks piestādīta rēķinā katru mēnesi, atbilstoši izvēlētajam tarifu plānam. Šī abonēšanas maksa būs jāmaksā AS Sadales tīkls arī periodā, kad elektroenerģija netiek patērēta. Šo maksu redzēsi Tet atsūtītajā rēķinā kā atsevišķu maksas komponenti. 

Vai es varu izvēlēties saņemt apvienotu rēķinu par telekomunikācijas un elektrības rēķinu?

Tet nodrošina klientiem iespēju izvēlēties gan apvienoto rēķinu, kurā ir kopā telekomunikācijas un elektroenerģijas pakalpojuma rēķins, kā arī saņemt šos rēķinus atsevišķi. Šo izvēli vari izdarīt līguma slēgšanas brīdī, kā arī mainīt savu izvēli ne biežāk kā reizi mēnesī par nākošo norēķinu periodu. 

Vai ir iespējams saņemt rēķinu par vairākiem objektiem?

Pie Tet tu vari saņemt rēķinu gan par katru objektu (adresi) atsevišķi, gan par visiem objektiem kopā. Tu vari arī izvēlēties saņemt apvienotu rēķinu par elektrības un telekomunikāciju pakalpojumiem.

Kurš tarifu plāns man ir vispiemērotākais?

Tet piedāvā izvēlēties vienu no 4 tarifu plāniem: 

 

- Dinamiskais: galvenokārt, šis tarifu plāns nozīmē viszemāko maksu par elektroenerģiju un ekonomiju ilgtermiņā.

- Stabilais (uz 12, 24 vai 36 mēnešiem): ja vēlies pilnīgu stabilitāti savos ikmēneša maksājumos un elektroenerģijas cenā.

Vairāk

Cik bieži varēs mainīt pakalpojuma parametrus?

Pakalpojums sastāv no vairākiem parametriem: izvēlētais tarifu plāns, rēķina saņemšanas veids kopā vai atsevišķi ar Tet pakalpojumiem, izlīdzinātais maksājums vai maksa pēc faktiskā patēriņa. Šos parametrus klients var mainīt vienu reizi mēnesī. 

Vai tiešām Tet neprasa abonēšanas maksu, kā to dara citi tirgotāji?

Izvēloties Tet pakalpojumus, abonēšanas maksa nebūs jāmaksā. Abonēšanas maksas piemērošana no citu tirgotāju puses ir veids, kā noslēpt un padarīt klientiem neredzamu un nesaprotamu gala maksu par vienu kWh. Bez abonēšanas maksas cena izskatās pievilcīga, bet sadalot abonēšanas maksu uz patērētajām kWh, gala cena vairs nav tik izdevīga. Tet vēlās būt atvērti un caurspīdīgi savu pakalpojumu izcenojumos, lai tu precīzi zinātu, par ko un cik tiek maksāts. 

Kur es varu sekot līdzi biržas cenām un to prognozēm?

Biržas cenu vēsturi var apskatīt Nord Pool mājaslapā.

Vairāk

Cik bieži es varu mainīt elektrības tirgotāju?

Tirgotāja maiņas biežumam nav nekādu ierobežojumu, taču, jāievēro elektroenerģijas tirdzniecības līgumā ietvertie nosacījumi par pirmstermiņa līguma laušanu. Tet gadījumā līguma laušanas maksa netiek piemērota, tātad tev ir iespēja mainīti savu izdarīto izvēli par tirgotāju vai izvēlēto pakalpojumu kaut vai katru mēnesi. 

Vairāk

Kā es varu veikt tirgotāja nomaiņu uz Tet? Kas tieši man ir jādara?

Tirgotāja maiņa no tavas puses ir ļoti vienkārša. Izvēlies kādu no mūsu tarifu plāniem, aizpildot formu Tet mājaslapā, zvanot uz Tet klientu servisu 177 vai 67000177, vai arī dodoties uz kādu no Tet veikaliem.

Vairāk

Pie kādiem nosacījumiem tiek izbeigts līgums un kas jādara pēc līguma termiņa beigām?

Tarifu plāns Dinamiskais ir beztermiņa tarifu plāns un līgums beigsies tikai tad, kad tu pats to vēlēsies. 

 

Tarifu plānam Tet Stabilais mēs līgumu slēdzam uz 12, 24 un 36 mēnešiem. Kad tuvosies līguma beigu periods, mēs ar tevi sazināsimies un vienosimies par tālāko sadarbību, vai nu pagarinot līgumu, vai arī piedāvājot kādu citu tarifu plānu.

Kas man ir jāiesniedz, lai noslēgtu līgumu par jaunu iegādātu īpašumu?

Tet nav jāiesniedz nekas vairāk, kā tikai jāaizpilda pieteikuma forma mājaslapā, aizpildot atbilstošos laukus. Ja mums radīsies kādi papildus jautājumi, mēs ar tevi sazināsimies.

Vai līguma slēdzējam ir obligāti jābūt objekta īpašniekam?

Līguma slēdzējam nav obligāti jābūt objekta īpašniekam. Tu vari slēgt līgumu par konkrēto objektu, arī ja esi īrnieks, objektā dzīvo kāds tavs radinieks vai arī ir kāds cits iemesls, kāpēc vēlies veikt elektroenerģijas maksājumus par šo objektu.

Vai es varu noslēgt līgumu par vairākiem objektiem vienlaicīgi?

Tet slēdz līgumus par katru objektu atsevišķi. Slēdzot pakalpojuma līgumu ar Tet, tu vari izvēlēties visus savus objektus, bet par katru no tiem būs atsevišķs līgums. Šāda pieeja padara ērtāku objektu pārvaldību gan mainot pakalpojuma parametrus, gan mainot izvēlēto tirgotāju.

Pie kādiem nosacījumiem var mainīties līgumā noteiktā elektrības cena?

Līgumā noteiktā cena var mainīties tikai beztermiņa tarifu plānam Tet Dinamiskais, bet par to mēs tevi brīdināsim vismaz 45 dienas iepriekš.

 

Cenas var tikt mainītas gan uz augstākām, gan zemākām, ņemot vērā cenu līmeņa izmaiņas Nord Pool SPOT biržā, kas atstāj būtisku ietekmi uz gala cenu ilgtermiņā. Cenu pārskatīšanu Tet veiks ne biežāk kā 1 reizi gadā.

Vai es varu maksāt par elektroenerģiju kāda cita klienta vārdā? Kas man šādā gadījumā jādara?

Ja vēlies maksāt par elektroenerģiju kāda cita klienta vārdā, iesakām veikt lietotāja maiņu konkrētajam objektam. Lai to izdarītu, sākumā izvēlies kādu no mūsu pakalpojumiem, aizpildot formu Tet mājaslapā, zvanot uz Tet klientu servisu 177 vai 67000177, vai arī dodoties uz kādu no Tet veikaliem.

Vairāk