Klienta apzvanīšanas pakalpojums, kas ļauj aizstāt dzīvo zvanu centru ar automatizētu risinājumu, tā samazinot izmaksas un palielinot efektivitāti. Robotzvans var veikt līdz 3 izsaukumiem sekundē, sarunājoties ar līdz pat 100 personām vienlaicīgi.
Piemērots gan komerciālu, gan nekomerciālu kampaņu vajadzībām - atgādinājumi par nesamaksātu rēķinu, klientu noturēšanas un/vai lojalitātes kampaņas, apstiprinājumi par ierašanos uz vizīti u.c.
PieteiktIespēja novirzīt robotzvana ierakstu, lai turpinātu sarunu ar operatoru
Zemas kampaņas izmaksas - uzdevuma veikšanai nav nepieciešams operatoru resurss.
Augsts sasniegto respondentu īpatsvars (ap 80%).
Veikto izsaukumu un to rezultātu uzskaite turpmākai analīzei.