Tet zvanu centra pakalpojumi biznesam

Apkalposim jūsu esošos un potenciālos klientus, balstoties uz uzņēmuma biznesa procesiem un klientu apkalpošanas kvalitātes standartiem.

Lai jūsu klienti ir par visu informēti

Lai jūsu klienti ir par visu informēti

Ienākošie zvani / E-pasti / Web pieteikuma formas / Čata sesijas

  • Informācija par pakalpojumiem, produktiem, cenām, darba laiku un atrašanās vietām
  • Pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana, apstrāde un nodošana jūsu pārdošanas komandai
  • Klientu konsultēšana, problēmu risināšana, atsauksmju pieņemšana un nodošana
  • Zvanu audio un ekrānattēla ierakstīšana un glabāšana

Visi kontakti tiek kodificēti un reģistrēti datu bāzē, kas nodrošina ērti pārskatāmu statistiku.

Organizējot ienākošo zvanu plūsmu, tiek izmantotas interaktīvās balss izvēlnes jeb IVR

  • Paziņojumu atskaņošana
  • Izvēļņu sadalījums
  • Statistika

Papildus risinājumi un iespējas

  • 900, 800, 67xxx-xxx sērijas numuri
  • Atzvana iespēja uz zvanu centra numuru
  • Atzvana pieteikšana līniju noslodzes gadījumā
  • Inovatīvs sarunu analīzes risinājums “balss uz tekstu” (speech to text), kas ļaus iegūt sarunu atšifrējumu un analīzi pēc atslēgas vārdiem
  • Robotzvans – informatīvi paziņojumi, lojalitātes zvani, atgādinājumi par parādu, pārdošanas ziņas

Tet zvanu centra priekšrocības

Prognozējamas un pārskatāmas izmaksas

Visbiežāk jāmaksā tikai par sarunā patērēto operatora darba laiku.

Darbinieku optimizācija

Nav jāiegulda resursi zvanu centra darbinieku atlasē, apmācību, novērtēšanas un motivācijas procesos.

Pieeja zvanu centra tehnoloģijām

Tehnoloģiju ieviešana vienam uzņēmumam atsevišķi var būt finansiāli dārga. Šis risinājums ļaus ietaupīt.

Laika ietaupījums

Uzticiet zvanu centru ārpakalpojuma sniedzējam, lai savu laiku varat veltīt biznesa attīstīšanai.

Tik daudz ieguvumu

Profesionāli speciālisti

Apmācīti darbam pat ar sarežģītākajiem klientiem, lai nodrošinātu pozitīvu apkalpošanas pieredzi.

Pakalpojuma kvalitāte

Izmērāma un kontrolējama pakalpojuma kvalitāte un rezultāti. Aptuveni 80% atbildēto zvanu 30 sek. laikā.

Ātra reakcija

Mainīga zvanu daudzuma apkalpošana un papildu resursu piesaistīšana pēc nepieciešamības.

24/7 serviss
Iespējams apkalpot visus ienākošos zvanus vienā vai vairākās līnijās, zvanus ārpus jūsu darba laika vai atsevišķu IVR tematu.

Tehniskais risinājums

- Tet zvanu centrā tiek izmantots Cisco PCCE v 11.6 – viens no pasaulē drošākajiem kontaktu centru risinājumiem.

 

- Zvanu maršrutēšanu nodrošina Cisco ICM, kas ļauj ērti novirzīt kontaktus un sadalīt tos starp iekārtām un operatoriem.

Pakalpojuma ieviešana un nodrošināšana

Uzklikšķiniet uz attēla, lai to palielinātu.

 

b2b pakalpojuma ieviesana un nodrosinasana

 

Sazinieties ar mums

Piesakieties konsultācijai, un mēs ieteiksim tieši jūsu biznesam piemērotāko risinājumu.