tet@tet.lv vai _PRIVATE@40003052786
Kāda informācija jānorāda ziņā?
Ja raksti uz epastu: tet@tet.lv vai e-adresi:_PRIVATE@40003052786, lūdzu, norādi savu vārdu un uzvārdu, personas kodu vai klienta numuru un tālruņa numuru saziņai.
67000177 - ja zvani no Tet vai citiem publiskajiem fiksētiem un mobilajiem tīkliem Latvijā.
+371 67000177 - ja zvani no ārzemēm.
Zvanu centra darba laiks
Pakalpojumu pieteikšana | Pakalpojumu maiņa un atteikumi | Tehniskais atbalsts | Rēķinu un pakalpojumu piegāde | E-veikals | |
---|---|---|---|---|---|
Darba dienas | 8:00 - 20:00 | 8:00 - 20:00 | 24 / 7 | 9:00 - 18:00 | 8:00 - 21:00 |
Sestdiena | 9:00 - 18:00 | 9:00 - 18:00 | 24 / 7 | 9:00 - 18:00 | |
Svētdiena | 24 / 7 | 9:00 - 18:00 | |||
Pēc savienošanas spied ciparu | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Maksa par zvanu
Sarunas no Tet tīkla uz privāto klientu apkalpošanas tālruņiem ir bez papildu maksas. Sarunu maksu, zvanot no mobilajiem tīkliem, citiem publiskajiem fiksētajiem tīkliem Latvijā un ārzemēs, nosaka attiecīgais operators.
Kāda informācija jānorāda zvana laikā?
Ja zvana laikā vēlēsies saņemt informāciju par savu līgumu, tev būs jānosauc savs vārds un uzvārds, personas kods vai līguma numurs, kā arī pakalpojuma adrese. Noteiktās situācijās operators var lūgt autorizēties ar SMART ID, piemēram, lai zvana laikā mutiski apstiprinātu līgumu.