Biroja centrāles risinājums

  • Biroja centrāles risinājums (BCR) ir virtuālās IP telefonijas centrāles risinājums, kas tiek nodrošināts, izmantojot centralizētu Unify OpenScape Voice unificēto standartu komunikācijas platformu.
  •  

    No (bez PVN)

    18,84 €/mēn.

    Ieguvumi

    Ieguvumi

    Zemas izmaksas

    Zemas sākotnējās investīcijas (nav jāpērk biroja centrāle) un zemas operatīvās izmaksas (nav nepieciešami speciālisti, kas uzturētu biroja centrāli).

    Plaša funkcionalitāte

    Numura noteicējs, pāradresācija, konferences savienojums.

    Sarunas birojā bez maksas

    Īsā numerācija un iekšējās tālruņa sarunas jūsu birojā bez maksas.

    Bezmaksas ierīkošana

    Bezmaksas ierīkošana, noslēdzot līgumu uz 12 mēnešiem.

    Operatīva bojājumu novēršana

    Operatīva bojājumu novēršana 1 darba dienas laikā pēc pieteikuma, neskaitot bojājuma pieteikšanas dienu.

    24h atbalsts

    24 stundas pieejams Tet biznesa klientu apkalpošanas
    tālrunis: 67 177 177.

    Risinājums nodrošina

    Risinājums nodrošina

    Numura noteicēju

    Numura noteicēju, kas uzrāda zvanītāja tālruņa numuru un fiksē neatbildētos zvanus (izmantojot atbilstošus tālruņa aparātus).

    Zvanu pāradresāciju

    Ienākošo zvanu pāradresāciju citiem biroja darbiniekiem, ja darbinieks neatrodas uz vietas vai runā pa tālruni.

    Zvana gaidīšanas funkciju

    Zvana gaidīšanas funkciju, kas neļaus palaist garām nevienu nozīmīgu sarunu ar klientu.

    Konferences savienojumu

    Konferences savienojumu ar vairākiem abonentiem, kuri var vienlaikus piedalīties sarunā.

    Izejošo zvanu ierobežošanu

    Izejošo zvanu ierobežošanu, kas katram tālruņa aparātam nosaka, uz kuriem tālruņa numuriem to lietotāji var zvanīt.

    Sarunu pārskatu

    Iespēju pieteikt sarunu pārskatu un iegūt informāciju par zvaniem un sarunām, kas veiktas no uzņēmuma tālruņiem.

    Pakalpojuma izmaksas

    Pakalpojuma izmaksas
    Sarunu tarifi