Priekšrocības
Kā darbojas kontaktu centra risinājums?
Tet kontaktu centrs nodrošina iespēju tavam operatoram kvalitatīvi atbildēt uz ienākošajiem zvaniem, veicinot klientu apmierinātību jau pirmajā kontatēšanās reizē.
Ienākošos zvanus ir iespējams dalīt grupās pēc noteiktiem kritērijiem atbilstoši tava uzņēmuma vajadzībām un darbības specifikai.
Definējot apkalpošanas prioritātes, ienākošais zvans uzreiz tiek novirzīts darbiniekam ar atbilstošām zināšanām un pilnvarām. Definēt vari arī diennakts laiku, nedēļas dienas vai valstī noteiktās svētku dienas, kā arī sadalīt zvanus starp dažādām operatoru grupām dažādās rindās.

Kāpēc izvēlēties Tet kontaktu centru?
Ērta saziņas kanālu pārvaldības platforma
Plaša risinājuma funkcionalitāte

Nav nepieciešamas programmatūras lejupielādes

Risinājums ir integrējams ar tavām CRM sistēmām
Saistītie Tet pakalpojumi
Zvanu transkribēšana un analīze
Robotzvans
Neatradi meklēto? Ieskaties šeit!
Biroja centrāles risinājums
SIP pieslēgums
Tālruņa līnija
Viedie balss risinājumi
Mārketinga tālruņa numuri

Vēlies uzzināt vairāk? Sazinies ar mums!
Vēlies uzzināt vairāk? Sazinies ar mums!
Vēlies uzzināt vairāk? Sazinies ar mums!
67177177
67177177
67177177
Vai atstāj savu kontakttālruni, un mēs ar tevi sazināsimies. *
Vai atstāj savu kontakttālruni, un mēs ar tevi sazināsimies. *
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.