IT serviss

Visas IT komandas priekšrocības
vienā ikmēneša maksājumā

Tet IT atbalsta komanda

Tet IT atbalsta komanda

Produkta bilde
Ieradīsies dažu minūšu vai stundu laikā, lai novērstu problēmu

Mūsu speciālisti atrodas 9 pilsētās visā Latvijā.

Produkta bilde
Vienmēr zvana attālumā un gatavībā risināt situāciju

Pakalpojums pieejams 24 stundas, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā.

Produkta bilde
Pielāgosies uzņēmuma vajadzībām

Mūsu komanda ir gatava veikt arī nestandarta darbus.

Produkta bilde
Ļaus efektīvāk pārvaldīt uzņēmuma IT resursus

Mazākas izmaksas, plašākas iespējas.

Plāni un cenas

Starta 11,00 €/mēn.

Attālināta datortehnikas un lietojumu apkalpošana

Pamata 21,00 €/mēn.

Klātienes un attālināta datortehnikas un lietojumu apkalpošana 

Pamata + 37,00 €/mēn.

Klātienes un attālināta datortehnikas un lietojumu apkalpošana ar izdalīto resursu

Izvēlieties kādu no pakalpojumiem
Starta 11 €/mēn. Pamata 21 €/mēn. Pamata+ 37 €/mēn.

Attālināta incidentu un pieteikumu
risināšana 8/5

Attālināta incidentu un pieteikumu
risināšana 24/7

Iekārtu monitorings 24/7

Pieteikumu pieņemšana 24/7

Tūlītējs reakcijas laiks (resursu
un iespēju robežās)

Caurskatāma uzskaites sistēma

Ierašanās risināt incidentu pieteikumus
klātienē 8 stundās (resursu
un iespēju robežās)

Ierašanās risināt incidentu pieteikumus
klātienē līgumā atrunātajā laika
periodā (pēc SLA)

Profilakses darbi un tehniskais audits

IT infrastruktūras administrēšana un uzturēšana

M365 un Google Business apkalpošana

IT infrastruktūras ilgtermiņa attīstības plānošana
Piesaistīts IT administrators, kurš palīdzēs pie budžetēšanas, iekšējo IT risinājumu ieviešanas, implementēšanas un citos jautājumos
Papildus pakalpojumi pēc nepieciešamības (drošības audits, CISO, DAP, darbinieku IT prasmju apmācības)
Tummy
Norādi līguma termiņu Tooltip teksts

Par pakalpojumu

Par pakalpojumu

Palīdzības dienests

Pieteikumu un incidentu reģistrācija, risināšana un novēršana attālināti 24/7.

  • 24/7/365 pieteikumu un incidentu reģistrācija
  • Attālināta pieslēgšanas klienta datoram pieteikumu/incidentu risināšanai un novēršanai (tikai ar klienta atļauju)
  • Datorsistēmu inženieru un datorsistēmu ekspertu darba uzdevumu vadība
  • Lietotāju konsultēšana pa telefonu
  • Sniegto pakalpojumu kvalitātes kontrole

Datortehnikas apkalpošana

Visa veida fizisko iekārtu un lietojumu uzstādīšanas, apkopes un incidentu risināšanas pakalpojumi attālināti un klātienē visā Latvijas teritorijā 24/7.

  • 24/7/365 klātienes datortehnikas apkalpošana
  • Dažādu OS datortehnikas apkalpošana: Microsoft Windows, Apple Mac OS, iOS, Google Android, Linux, VMware, Novell
  • Izsaukumu apkalpošana (t.sk. vizītes pie Izpildītāja) tehnikas un tajā iekļautā licencētā vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma darbības traucējumu gadījumā
  • Tehnikas izejmateriālu (piemēram, printeru toneru un tintes kasešu) uzstādīšana un nomaiņa
  • Tehnikas remonts
  • Papildu tehnikas instalācija, nomaiņa
  • Jaunas licencēta vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma instalācijas
  • Licencētu operētājsistēmu nomaiņa
  • Pasūtītāja datu rezerves kopēšana uz tā rīcībā esošajiem ārējiem datu nesējiem
  • Lokālā tīkla problēmu identificēšana un risināšana
  • Bezvadu tīkla problēmu identificēšana un risināšana

Printeru apkalpošana

Pilns pakalpojumu spektrs printeru remontam un apkalpošanai.

  • A3, A4 formāta kopēšanas aparātu remonts un tehniskā apkalpošana
  • Daudzfunkcionālo iekārtu (printeris + skeneris + kopētājs) remonts un tehniskā apkalpošana
  • Etiķešu printeru (label printer) remonts un apkalpošana
  • Lāzerprinteru remonts un tehniskā apkalpošana
  • Iekārtu profilakse un optiskās sistēmas tīrīšana
  • Termoplēves maiņa
  • Biroja tehnikas abonēšanas tehniskā apkalpošana
  • Mehānisko elementu padziļināta diagnostika un remonts
  • Drukas ierīces tīrīšana, atjaunošana un vispārēja apkope
  • Zobratu, termoelementu, rullīša un citu elementu remonts vai nomaiņa
  • Printera kļūdu izdzēšana

Profilakses darbi

Tehnikas profilakses darbi, tai skaitā sistēmu analīze, darbības optimizācija un tehnikas stāvokļa pārbaudes reizi gadā.

  • Licencētas vai bezmaksas pretvīrusu programmatūras un personālā ugunsmūra paraksta faila regulāra atjaunošana un automātiskās atjaunošanās pārbaude
  • Pretvīrusu pārbaude un kaitīgā koda programmatūras likvidēšana
  • Interneta drošības pakāpes pārbaude
  • Aizsardzība pret nesankcionētu pieeju lietotāja datiem
  • Datoru operētājsistēmas *.log failu (event logs) analīze
  • Pagaidu failu dzēšana (internet temporary files, cookies utt.)
  • Cietā diska pārbaude, optimizācija (bad block, kļūdu pārbaude, defragmentācija utt.)
  • Licencētas vai bezmaksas programmatūras jaunāko uzlabojumu, versiju (t. sk. patch, service pack) uzstādīšana pēc pieprasījuma, saskaņojot ar klientu
  • Datora sistēmbloka, monitora un perifērijas iekārtu pārbaude
  • Datortehnikas iespēju paplašināšana, uzstādot papildu kartes, blokus un citus elementus, kā arī licencētu vai bezmaksas programmatūru pēc klienta pieprasījuma
  • Pamanītās problēmas, rekomendācijas un cita informācija, kas ir būtiska klientam un raksturo tehnikas stāvokli, tiks atzīmēta atsevišķā formā

Datortehnikas noma

Īstermiņa un ilgtermiņa datortehnikas noma, kas pielāgota katra uzņēmuma prasībām.

  • Pārbaudīti un droši datortehnikas modeļi
  • Papildus pieejami palīdzības dienesta pakalpojumi 24/7
  • Iespēja izvēlēties nepieciešamo datortehnikas komplektāciju
  • Minimālais nomas periods – 1 mēnesis
  • Pilnībā darbam gatava tehnika
  • Elastīgi nomas noteikumi

Ieguvumi

Izmaksu ietaupījums

IT infrastruktūras uzturēšanas centralizācija ārpakalpojumā ļaus efektīvāk pārvaldīt uzņēmuma pamatbiznesa resursus.

Kvalificēti speciālisti

Diennakts tehniskas palīdzības dienests, sertificēti un kvalificēti speciālisti.

Apkalpošana visā Latvijā

Strādājam visā Latvijā 24/7/365 - vienlaicīgi varam atrisināt problēmas dažādās vietās.

Sazinieties ar mums

Piesakieties konsultācijai, un mēs ieteiksim tieši jūsu biznesam piemērotāko risinājumu.