Attālināta incidentu un pieteikumu risināšana 8/5
|
|
|
|
Attālināta incidentu un pieteikumu risināšana 24/7
|
|
|
|
|
|
|
|
Pieteikumu pieņemšana 24/7
|
|
|
|
Tūlītējs reakcijas laiks (resursu un iespēju robežās)
|
|
|
|
Caurskatāma uzskaites sistēma
|
|
|
|
Ierašanās risināt incidentu pieteikumus klātienē 8 stundās (resursu un iespēju robežās)
|
|
|
|
Ierašanās risināt incidentu pieteikumus klātienē līgumā atrunātajā laika periodā (pēc SLA)
|
|
|
|
Profilakses darbi un tehniskais audits
|
|
|
|
IT infrastruktūras administrēšana un uzturēšana
|
|
|
|
M365 un Google Business apkalpošana
|
|
|
|
IT infrastruktūras ilgtermiņa attīstības plānošana
|
|
|
|
Piesaistīts IT administrators, kurš palīdzēs pie budžetēšanas, iekšējo IT risinājumu ieviešanas, implementēšanas un citos jautājumos
|
|
|
|
Papildus pakalpojumi pēc nepieciešamības (drošības audits, CISO, DAP, darbinieku IT prasmju apmācības)
|
|
|
|