Ieguvumi

Ieguvumi

Zemas izmaksas

Zemas sākotnējās investīcijas (nav jāpērk biroja centrāle) un zemas operatīvās izmaksas (nav nepieciešami speciālisti, kas uzturētu biroja centrāli).

Plaša funkcionalitāte

Numura noteicējs, pāradresācija, konferences savienojums.

Sarunas birojā bez maksas

Īsā numerācija un iekšējās tālruņa sarunas jūsu birojā bez maksas.

Bezmaksas ierīkošana

Bezmaksas ierīkošana, noslēdzot līgumu uz 12 mēnešiem.

Operatīva bojājumu novēršana

Operatīva bojājumu novēršana 1 darba dienas laikā pēc pieteikuma, neskaitot bojājuma pieteikšanas dienu.

24h atbalsts

24 stundas pieejams Tet biznesa klientu apkalpošanas
tālrunis: 67 177 177.

Risinājums nodrošina

Risinājums nodrošina

Numura noteicēju

Numura noteicēju, kas uzrāda zvanītāja tālruņa numuru un fiksē neatbildētos zvanus (izmantojot atbilstošus tālruņa aparātus).

Zvanu pāradresāciju

Ienākošo zvanu pāradresāciju citiem biroja darbiniekiem, ja darbinieks neatrodas uz vietas vai runā pa tālruni.

Zvana gaidīšanas funkciju

Zvana gaidīšanas funkciju, kas neļaus palaist garām nevienu nozīmīgu sarunu ar klientu.

Konferences savienojumu

Konferences savienojumu ar vairākiem abonentiem, kuri var vienlaikus piedalīties sarunā.

Izejošo zvanu ierobežošanu

Izejošo zvanu ierobežošanu, kas katram tālruņa aparātam nosaka, uz kuriem tālruņa numuriem to lietotāji var zvanīt.

Sarunu pārskatu

Iespēju pieteikt sarunu pārskatu un iegūt informāciju par zvaniem un sarunām, kas veiktas no uzņēmuma tālruņiem.

Pakalpojuma izmaksas

Pakalpojuma izmaksas
Sarunu tarifi