Datortehnikas apkalpošana

  • Datora tehniskā apkope, programmatūru, tīkla iekārtu un jebkuru citu IT infrastruktūrā iekļaujamo iekārtu darbības uzturēšana
  • Laika un finanšu ietaupījums
  • Caurskatāms pakalpojums ar iespēju sekot problēmas risināšanas procesam

Plāni un cenas

Starta 11,00 €/mēn.
Datortehnikas apkalpošana attālināti
Pamata 21,00 €/mēn.
Datortehnikas un serveru apkalpošana attālināti un klātienē
Pamata + 37,00 €/mēn.
Datortehnikas un serveru apkalpošana attālināti un klātienē
Izvēlieties kādu no pakalpojumiem
Starta Pamata Pamata +
Incidentu risināšana attālināti
Incidentu novēršana klātienē
24/7 pieteikumu pieņemšana
Tehnikas darbaspējas operatīva atjaunošana
Konsultācijas
Preventīva uzraudzība
-
Lokālā un bezvadu datortīkla problēmu identificēšana un risināšana
-
IT infrastruktūras administrēšana un uzturēšana
-
Profilaktiskās apkopes un audits
-
IT infrastruktūras ilgtermiņa attīstības plānošana
-
-
Īpašs administrators, kurš palīdzēs pie budžetēšanas, iekšējo IT risinājumu ieviešanas, implementēšanas un citos jautājumos
-
-
Tummy
Norādi līguma termiņu Tooltip teksts

Par pakalpojumu

Par pakalpojumu

Palīdzības dienests

Pēc Jūsu pieprasījuma tiek veikti apkalpošanas darbi:

  • 24/7/365 pieteikumu un incidentu reģistrācija
  • Attālināta pieslēgšanas klienta datoram pieteikumu/incidentu risināšanai un novēršanai (tikai ar klienta atļauju)
  • Datorsistēmu inženieru un datorsistēmu ekspertu darba uzdevumu vadība
  • Lietotāju konsultēšana pa telefonu
  • Sniegto pakalpojumu kvalitātes kontrole

Profilakses darbi

Reizi gadā tiek veikti tehnikas profilakses darbi:

  • Licencētas vai bezmaksas pretvīrusu programmatūras un personālā ugunsmūra paraksta faila regulāra atjaunošana un automātiskās atjaunošanās pārbaude
  • Pretvīrusu pārbaude un kaitīgā koda programmatūras likvidēšana
  • Interneta drošības pakāpes pārbaude
  • Aizsardzība pret nesankcionētu pieeju lietotāja datiem
  • Datoru operētājsistēmas *.log failu (event logs) analīze
  • Pagaidu failu dzēšana (internet temporary files, cookies utt.)
  • Cietā diska pārbaude, optimizācija (bad block, kļūdu pārbaude, defragmentācija utt.)
  • Licencētas vai bezmaksas programmatūras jaunāko uzlabojumu, versiju (t. sk. patch, service pack) uzstādīšana pēc pieprasījuma, saskaņojot ar klientu
  • Datora sistēmbloka, monitora un perifērijas iekārtu pārbaude
  • Datortehnikas iespēju paplašināšana, uzstādot papildu kartes, blokus un citus elementus, kā arī licencētu vai bezmaksas programmatūru pēc klienta pieprasījuma
  • Pamanītās problēmas, rekomendācijas un cita informācija, kas ir būtiska klientam un raksturo tehnikas stāvokli, tiks atzīmēta atsevišķā formā

Datortehnikas apkalpošana

Datortehnikas apkalposanas ietvaros nodrošinām:

  • 24/7/365 klātienes datortehnikas apkalpošana
  • Dažādu OS datortehnikas apkalpošana: Microsoft Windows, Apple Mac OS, iOS, Google Android, Linux, VMware, Novell
  • Izsaukumu apkalpošana (t.sk. vizītes pie Izpildītāja) tehnikas un tajā iekļautā licencētā vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma darbības traucējumu gadījumā
  • Tehnikas izejmateriālu (piemēram, printeru toneru un tintes kasešu) uzstādīšana un nomaiņa
  • Tehnikas remonts
  • Papildu tehnikas instalācija, nomaiņa
  • Jaunas licencēta vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma instalācijas
  • Licencētu operētājsistēmu nomaiņa
  • Pasūtītāja datu rezerves kopēšana uz tā rīcībā esošajiem ārējiem datu nesējiem
  • Lokālā tīkla problēmu identificēšana un risināšana
  • Bezvadu tīkla problēmu identificēšana un risināšana

Printeru apkalpošana

Pilns pakalpojumu spektrs printeru remontam un apkalpošanai:

  • A3, A4 formāta kopēšanas aparātu remonts un tehniskā apkalpošana
  • Daudzfunkcionālo iekārtu (printeris + skeneris + kopētājs) remonts un tehniskā apkalpošana
  • Etiķešu printeru (label printer) remonts un apkalpošana
  • Lāzerprinteru remonts un tehniskā apkalpošana
  • Iekārtu profilakse un optiskās sistēmas tīrīšana
  • Termoplēves maiņa
  • Biroja tehnikas abonēšanas tehniskā apkalpošana
  • Mehānisko elementu padziļināta diagnostika un remonts
  • Drukas ierīces tīrīšana, atjaunošana un vispārēja apkope
  • Zobratu, termoelementu, rullīša un citu elementu remonts vai nomaiņa
  • Printera kļūdu izdzēšana

Ieguvumi

Izmaksu ietaupījums

IT infrastruktūras uzturēšanas centralizācija ārpakalpojumā ļaus efektīvāk pārvaldīt uzņēmuma pamatbiznesa resursus.

Kvalificēti speciālisti

Diennakts tehniskas palīdzības dienests, sertificēti un kvalificēti speciālisti.

Apkalpošana visā Latvijā

Strādājam visā Latvijā 24/7/365 - vienlaicīgi varam atrisināt problēmas dažādās vietās.

Sazinieties ar mums

Piesakieties konsultācijai, un mēs ieteiksim tieši jūsu biznesam piemērotāko risinājumu.